För jag är frisk tralala...
~~~
~Oscars (OMG) perspektiv~
Jag satte mig med en duns ner i Alice soffa där alla andra redan satt ihop trängda. Mysigt. Försiktigt lutade jag huvudet mot Felix axel, när jag såg att han sneglade på mig tog jag snabbt bort huvudet och rodnade.
"Det är lugnt Enis"sa han och log tryggt emot mig. Jag log svagt och la sedan tillbaka huvudet på hans axel.
"Borde vi åka tillbaka till Stockholm och bara glömma allt detta? Liksom, när Alice kommer tillbaka. Om hon nu gör det så är inte chansen stor att hon kommer vilja leva med oss. Eftersom det är ju vi som satt henne i det här"sa Omar plötsligt när det varit tyst en stund.
"Vi borde nog bara glömma henne"mumlade jag och kollade ner i golvet.
"Hon är min syster, jag kan inte bara glömma henne"sa Felix och suckade lågt och frustrerat.
"Ingen av oss kommer kunna glömma henne Felix. Aldrig. Men vi får försöka, förevigt är inte alltid förevigt"sa Ogge och reste sig från soffan.
"Nu lämnar vi detta bakom oss killar"sa han med grötig röst, han hade gråtit.
~Alice perspektiv~
"Nu följer du med mig ner, är min kvinna för kvällen. Annars kan det gå illa till"fräste mannen och drog med mig ner för trappan i huset.
Han hade satt på mig en alldeles för liten klänning och det kändes på riktigt som om brösten skulle ploppa ut.(Bahaha😂 Åhh... Jag är så rolig😂 Nej, nu ska jag skärpa mig)
"Så Adrian, har du hittat en kvinna?"frågade någon och jag kände hur hans blick vandrade över min kropp.
"Oh... Ja"sa mannen som tydligen hette Adrian. Jag bet mig hårt i läppen och kollade runt i rummet. Det var kanske 5män, riktigt muskulösa, med varsin tjej. Männen var klädda i skjorta och kavaj medan tjejerna knappaste inte hade tyg på kroppen. Adrian satte sig på en av stolarna och drog ner mig i sitt knä. Försiktigt kände jag hur en knivspets sattes löst mot mitt ben.
"Spela med nu gumman, annars åker den in"viskade hans tyst tyst i mitt öra så bara jag hörde. Jag nickade diskret och la min ena hand väldigt nära hans kompis.(Hoppas ni fattar vad ordet kompis är synonym till)
"Klädpoker på kvinnorna. Kör"sa mannen som frågat om mig tidigare. Jag bet mig hårt men diskret i läppen. Fan.
"Den som åker i sängen först blir skyldig oss andra 1000kr var"sa en annan och männen nickade. Adrian gav mig en skrap blick innan de började spela.
[Jag kan inte spela poker alls så vi spolar lite. Adrian klarade sig kortast och de befinner sig inlåsta på Adrians rum]
"Snälla, jag ber dig. Gör inget"mumlade jag och kröp ihop till en boll på sängen skakande av rädsla.
"Jag ska inte göra något"muttrade Adrian och gick runt i rummet.
"De andra har gått nu"fortsatte han och drog av sig tröjan. Jag suckade och drog av mig klänningen och tog hans tröja på mig istället.
"Varför tog du mig hit?"frågade jag och la mig i sängen med ryggen om där han stod och bytte om.
"Jag behövde hitta någon att leka med innan killarna skulle kicka mig från gänget"sa han och jag hörde hur han tog av sig byxorna och la sig ner med armen om mig.
"Varför tog du på mig då?"frågade jag och försökte få bort hans arm från min kropp.
"Du får inte loss dig från mig. Så fort de sätt från kameran i rummet att jag tagit på dig stängs den av och jag kan göra vad jag vill"förklarade han och jag gav upp med att försöka så loss honom.
"Kunde du inte tagit reda på om jag var singel eller inte först?"frågade jag lite irriterat.
"Är du singel då?"frågade han och jag säg hur han släckte lampan bredvid sängen.
"Nej"
____
Jag är frisk! Not... Nej men när detta kommer upp ska jag till skolan men det är skrivet när jag är sjuk.
Jag fick en så hääär bra ide om en ny novell:
Dålig:-----------------------------------------------|---:Bra
Kommentera om ni tror ni skulle läsa!👍
Dagens fråga ang. She is my sister:Vad tror ni kommer hända med Alice?
Dagens fråga:Vad tycker ni om just Dagens fråga?
Instagram:lindizens
Kik:l1nd1z
Hoppas ni gillade det!💕
//Linda💕
ESTÁS LEYENDO
She is my sister.
FanficShe is my sister:Vad gör man när man äntligen hittat den rätte men allt går åt helvete? Man tar självmord? Man skadar sig själv? Man bryter allt och flyttar till Ryssland? Eller gör man som Alice gjorde, pallrade sig igenom det. Tillsammans med en b...