Dirty

10K 135 28
                                    

För *nysning* kyld *nysning* som in i *nysning* helvete.

~~~

(Hej jag heter @EbbaRunfors och min kära vän som skriver denna novell bestämde sig för att bli sjuk och gav mig uppdraget att skriva denna scen! OPS OM DU INTE GILLAR DIRTY LÄS INTE DETTA!)

~Oscar's Perspektiv~

Jag kollade ner i golvet och kände hur jag rodnade, var jag det ens? jag hade varit attraherad av honom i mer än två år nu.

"Oscar?, menar du det verkligen?"hörde jag hur Felix frågar chockat.

jag lyfte upp blicken och tittade in i hans ögon som nu var den där fina Felix färgen, Oh Gosh! va snygg han är!

Försiktigt nickade jag till hans fråga, sedan fortsatte jag säga med en kärleksfull stämma,

- Felix, Jag har älskat dig i mer än två år nu, jag har bara inte vågat säga något. som om du skulle bryta kontakten vi har, och när jag fick reda på att du hade legat med Ogge...

mer hann jag inte säga innan jag känner två läppar mot mina, snabbt kände jag hur kyssen blir mer intersivare, och hur vi stod där och grovhånglade. Jag drog av Felix t-shirt och han min snabbt, men jag släppte inte hans läppar någon gång, jag har väntat på de här i TVÅ ÅR. Herregud vad han var snygg!

Han drog mig försiktigt till sängen och där låg vi och strulade och grovhånglade.

~Felix's Perspektiv~

Chocken är vi bara låg där och hånglade var helt underbar, försiktigt drog jag av hans brallor och han mina. Plötsligt kände jag hur en hand försökte ta sig in mina kalsonger, när jag kände hur handen tog på mitt kön, så stönade jag till högt, lite för högt.

Jag kollade på Oscar som skrattade och gav mig en kyss på kinden. Plötsligt drog jag av våra kalsonger och slängde dom ner vid våra andra kläder, plötsligt ställde jag mig upp och Oscar också. Han ställde sig vid väggen och försiktigt tryckte jag mig in i honom bakifrån, jag hörde hur både han och jag stönade.

"OH!!"skrek Oscar och jag fnissade.

"Vad händer där inne??"hörde jag plötsligt hur någon skrek och bankade på dörren.

Jag gav en snabb kyss på Oscar mun innan vi klädde på oss och kom ut till två chockade Omar och Ogge.

[Nu skriver jag(Linda) igen, inte dirty]

"Bra, nu är tre fjärde delar av The Fooo Conspiracy intresserade av killar"sa Omar trängde sig in i sovrummet.

"Vafan har ni gjort?"skrek han när han öppnade dörren in till sovrummet.

"Ehh..."sa Oscar och rodnade grovt, jag bet mig hårt i läppen kollade upp i taket.

"Omar! Jag är faktiskt intresserad av tjejer också"sa Ogge och la händerna på våra axlar.

"Jag skulle vara stolta över er, om det inte vore för att ni precis hade sex på ett ställe Alice och jag har haft det. Jag ska påminna er om att det är samma lakan, så ni få ta golvet nästa gång"sa han innan han smet fram till Omar.

"Eww... "Sa jag och gjorde en äcklad min mot Ogge. Oscar och Omar började skratta medan Ogge bara flinade.

____

Om ni inte kommer ihåg Ebba var det hon som vann tävlingen för ett tag sen. Tack för hjälpen👍

Nej, jag bad inte om hjälp utan hon frågade om hon kunde hjälpa till och då hade jag scen jag inte orkade skriva själv...

Just nu är jag på bättrings väg om vi räknar bort att jag knappt har någon röst alls.

Dagens fråga ang. She is my sister:Vad vill ni ha mer av? Romans? Dirty? Spänning?

Dagens fråga:Hur tänkte du kring skolvalet?

Jag var(är) ju sjuk så jag fick ju inte rösta...

Instagram:lindizens

Kik:l1nd1z

Hoppas ni gillade det!💕

//Linda💕

She is my sister.Where stories live. Discover now