Ska göra Ice Bucket Challenge idag så kolla min Instagram då!💕 Den står ALLTID i slutet av kapitlet.
~~~
~Alice perspektiv~
Ogge kysste snabbt min kind innan han hoppade ner till killarna.
"This is for you"sa Ogge och pekade på mig, jag rodnade lite innan deras röster började höras.
"Just because we love you so much, and because we are the best boys in the world. We had to give you something special. We know how much you love to dancing and parkour so you are from now one of our dancers and parkour people"ropade Omar och tittade upp mig. Jag la händerna förvånat för munnen.
"This is not real"pep jag fram i mikrofonen och jag hörde hur folk skrattade åt mig.
"It's real and just because you stopped 3rd of high school we have to give you something more. So you have got one day with me, another the with the rest of the boys. Hope you enjoy!"ropade Ogge högt i ut mikrofonen och pekade mig.
"Congrats Alice!"skrek de i kör och sprang upp och kramade om mig, en gruppkram av The Fooo är aldrig fel.
"Thank you guys so freaking much!"pep jag lyckligt i Ogges mikrofon när jag stod så pass nära så det hördes i hans.
Vi särade på kramen och jag vände mig mot Ogge. Han la sina händer om min midja och jag la mina på hans armar.
"Jag älskar dig"mumlade han kollade djupt in i mina ögon.
"Jag älskar dig också"mumlade jag och torkade en lyckotår som rann ner från min kind. Han flyttade en hand upp till sin mikrofon och vred bort den ifrån hans kind lite.
Våra läppar pressades därefter mot varandra, distans förhållande här kommer jag!
Foooers skrek och skrattade under vår kyss men då fanns det bara jag,Ogge och Ogges läppar.
"Hey Ogge! She is my sister!"ropade Felix och putade med underläppen mot oss.
"Omg, you can't be serious!"skrattade jag och kramade om Felix istället.
"Of course not"sa Felix och pussade mig på pannan.
"I need a hug too!"sa Omar och putade med underläppen. Jag skrattade lätt till och kramade om honom med.
"I know"mumlade jag och pussade lätt hans kind.
"Olice!"skrek folk från höger och vänster och jag flinade lite åt tanken att jag och Omar skulle bli tillsammans, Omar var min bästa vän men inget mer.
"They aren't together!"ropade Oscar och kollade åt vårt håll. Jag flinade lite igen och kramade snabbt Oscar innan jag smet in bakom scen där jag mötte Katia.
"Dem har saknat dig är galet mycket! Allt kretsar runt dig! De gjorde en intervju och då var det massor av frågor om vad de tänkte på först när man sa ett ord. Alice, Alice, Alice, Alice och ännu lite mer Alice!"sa Katia och jag skrattade lite.
"Roligt att höra"sa jag och log emot Katia.
"Jag har saknat dig också!"fortsatte Katia och gav mig ännu en kram.
"Jag har saknat dig med!"utropade jag och besvarade vänligt kramen.
____
Dåligt kapitel. Kort kapitel. Jag har gjort Ice bucket challenge.
Dagens fråga ang. She is my sister: #Kommerintepånågot....
Dagens fråga:Budy butter/body lotion?
Body butter på vintern och lotion på sommaren...👍
Instagram:lindizens
Kik:l1nd1z
Hoppas ni gillade det!💕
//Linda💕
KAMU SEDANG MEMBACA
She is my sister.
Fiksi PenggemarShe is my sister:Vad gör man när man äntligen hittat den rätte men allt går åt helvete? Man tar självmord? Man skadar sig själv? Man bryter allt och flyttar till Ryssland? Eller gör man som Alice gjorde, pallrade sig igenom det. Tillsammans med en b...