"Varför kom du inte till mig direkt när du kom tillbaka?"frågade Ogge när vi låg i vår säng på hotellet. Jag suckade och la huvudet på hans bröstkorg, bara att höra hans fick mig att le.
"Jag var osäker, jag visste inte hur jag skulle ta det. Jag ville låta dig veta att jag levde, men Omar sa att om jag inte skulle komma tillbaka till dig så var det bäst att låta dig tro att jag inte fanns för då skulle inte du börja skära dig själv"mumlade jag och kollade ner på våra fötter. Hans bröstkorg drogs upp och ner, känslan av han känna hans andetag mot min nacke fick mig att känna mig trygg.
"Jag är bara rädd om dig, och jag skulle aldrig skära mig själv"suckade Ogge fram och vände mitt huvud mot hans.
"Jag vet att du har gjort det"mumlade jag och la handen på hans bröstkorg istället. Jag hade sett det, när han duschade en gång.
"Jag har inte gjort det"mumlade han och kollade med osäker blick på mig. Jag suckade och satte mig på knä i sängen. Jag tog loss hans bälte och drog av byxorna till mitten av låren. Jag drog upp hans tröja lite på hans högra sida och drog ner hans kalsonger en aning, på hans höft såg man tre ärr rätt nära varandra. Jag la handen på dem och vände blicken från ärren till honom.
"Hur?"frågade han och tryckte ner mig så jag låg över honom. Utan att släppa ärren.
"Jag såg dem när du duschade en gång"mumlade jag och pussade snabbt hans läppar. Jag drog mig tillbaka, han ville troligen inte ha mer. Jag hade fel, han kraschade sina läppar mot mina och så helt utanför varning låg vi där och hånglade. Han sökte in sina händer under min tröja och de började söka sig uppåt.
~Låt oss gå över till Oscars perspektiv nu för att vi vet nog alla vad som händer nu~
När jag och Felix började höra stön från Ogge och Alice rum brast vi ut i gapskratt. Deras första gång, grattis till dem. Jag kollade på Felix när han låg där på sängen och skrattade, så fin han var.
"Oscar det knackar på dörren!"skrattade Felix och pekade på dörren som knackade, opps.. Jag rodnade snabbt innan jag gick och öppnade, in kom Omar med Marielle efter sig.
"Är detta deras första gång?"frågade Marielle och skrattade lite när hon hörde stönen. Jag stängde dörren och slängde mig på sängen bredvid Felix. Underbara Felix.
"Japp, nu kan inte Alice mobba mig med att hon inte förlorat sin oskuld längre"sa Felix glatt mellan skrattattackerna.
"Har hon inte blivit av med den än?!"utropade Marielle och tittade på stora ögon på Felix. Han nickade och log svagt mot mig, varför mig? Nej varför skulle jag rodna! En rodnad spred sin på mina kinder och jag vände ner huvudet i kudden.
"Hon har varit osäker om hon verkligen vill"förklarade Omar för Marielle som log på golvet av alla skrattattacker. Hon nickade men fortsatte skratta.
Jag log svagt och gick upp ur sängen och mot spegeln. Efter några drag med handen genom håret stönade Felix från sängen.
"Vad?"frågade jag och tittade på honom genom spegeln.
"Sluta hålla på med ditt fluff-fluff Enis!"utropade han och kastade en kudde på mig.
*Sluta få mig attraherad" tänkte jag men sa det såklart inte.
"Sluta kasta kuddar på mig!"sa jag och kastade kudden på hans sak.
"Sluta kasta saker på mitt skrev Enis P.E.N.I.S"sa Felix och lekte sur. Jag skrattade och fortsatte fixa med mitt fluff.
"Åhh!!! Alice!"(den meningen...) hörde man Ogge stöna från rummet bredvid. Vi började flamsa igen tills vi hörde Alice stöna fram Ogges namn.
"Vad håller dem på med?!"skrek Felix fram, vi alla höll på att kvävas av skratt.
_____
Insåg nu att Marielle inte kan tala svenska... Nu säger vi att hon kan, ok?☺️💕
Skolan börjar för mig imorgon, kika om du vill gråta med mig😳Kik:l1nd1z
Har funderat på att ge ut på ett ungefär hur gammal jag är.. Vill ni det får ni rösta!
Instagram:lindizens
Videofyme:lindizens
Ha en fortsatt bra dag💕
Hoppas ni gillade kapitlet💕
//Linda💕
ESTÁS LEYENDO
She is my sister.
FanficShe is my sister:Vad gör man när man äntligen hittat den rätte men allt går åt helvete? Man tar självmord? Man skadar sig själv? Man bryter allt och flyttar till Ryssland? Eller gör man som Alice gjorde, pallrade sig igenom det. Tillsammans med en b...