Ready? Ready.

12.9K 174 0
                                    

"Så vad ska ni göra?"frågade Omar och satte sig bredvid mig på sängen. Jag ryckte på axlarna och suckade tyst för mig själv. Ogge ställde undan datorn och drog upp mig i sitt knä så jag satt med ryggen mot honom.

"Ni måste tyvärr gå ut med det"mumlade Felix och gav mig hans telefon, hans Instagram var full med frågor om mig och OG. Vi ska inte tala om hans Twitter, den var helt galen. Jag nickade och gav telefonen till Felix.

"Vi gör det"sa jag och reste mig upp. Ogge kollade på mig och nickade tillslut.

"Hur ska ni gå ut med det?"frågade Oscar och kollade på mig.

"Som ni gör med allt annat, sociala medier"sa jag och fortsatte sedan.

"Ni lägger ut från era konton när jag och Ogge kysser varandra" de nickade och OG och Omar reste sig från sängen. Ogge gav sin mobil till Felix som skulle ta kort med hans mobil också. Ogge lyfte upp mig och viskade tyst.

"Redo?"

"Redo"

Våra läppar möttes i en perfekt kyss och man hörde killarna ta kort i bakgrunden. Jag avslutade försiktigt kyssen och han satte en hårslinga bakom mitt öra. Felix gav Ogge hans mobil och jag kollade på bilden.

//This is my other half, love her💕//skrev Ogge och tittade på mig inna han postade det. Jag log svagt och gick bort mot Felix som skrev:

//My sister is happy=I'm happy💕// innan han postade.

//My bro and sis are now official💕 Love them both//skrev Omar och postade.

//Ogice is here💕//skrev Oscar och postade. Jag ställde mig i fönstret och tittade ut, det var mörk och vad man såg att fansen gått hem.

"Klockan är 00:49, vi måste sova om ni ska hinna upp imorgon"sa Omar och kollade på mig och Felix.

"Jag tar badrummet!"skrek jag högt och sprang in i badrummet. Man hörde killarna sucka där ute och jag flinade lite. Jag tog först en dusch, sen rengjorde jag ansiktet innan någon bara öppnade dörren och gick in.

"Du glömde låsa"förklarade personen, det var inte en person! Hela The Fooo! Jag gav dem en sur blick och kände ett par armar runt min midja.

"Vi måste duscha sen får du välja om du vill vara kvar eller inte"viskade Ogge i mitt öra.

"Har jag större val?"frågade jag, jag hade precis fått på mig en ansiktsmask som droppade ständigt. Ogge skrattade lätt och Omar kastade en sport bh, trosor och ett par mjukisshorts till mig. Jag suckade och tog på mig det under handduken. Jag hängde upp handduken och Omar började duscha. Han gick in utan alla kläder på förutom kalsongerna. Han drog för draperiet som täckte allt och tog troligtvis av sig kalsongerna innan han började duscha.

Jag skrattade och fortsatte fixa med mitt ansikte. Jag tog allt mitt smink jag tagit med mig och la det i en necessär.

"Jag får sminka dig till en tjej"sa jag till Felix som kollade frågande på mig, han nickade och jag började lägga på lite smink.

Vi skrattade resten av kvällen, det slutade med att klockan var tre när vi gick och la oss.

_____

Hände typ inget i detta kapitel, händer mer i nästa💕

//Linda💕

She is my sister.Where stories live. Discover now