Fuck you! Hell no!

12.7K 143 22
                                    

~Spolar tills de sitter på planet~

~Alice perspektiv~

Jag kollade ut genom fönstret och kollade runt lite på flygplatsen. Ogge tog min hand och jag vände min nervösa blick mot honom, detta var första gången jag flög.

"Det blir okej"viskade han i mitt öra och log vänligt mot mig. Jag nickade och vände blicken utåt igen. Felix satt bredvid Ogge, Omar framför mig och Oscar framför Felix.

"Är Alice flygrädd?"skrattade Omar fram och jag var säker på att han hånflinade.

"Hatar dig Omar!"stönade jag fram och Ogge lutade sig fram och smällde till Omar löst i huvudet.

"Älskar dig också! Aj!"utropade Omar, alla som satt runt bokstavligt talat stirrade just då på oss.

"Folk stirrar Omar"muttrade Felix surt och vi andra började fnissa åt Omar. Omar muttrade något ohörligt och vände blicken ut mot fönstret.

Jag lutade mitt huvud mot Ogges axel och kramade hårt om hans arm, detta gjorde mig trygg. Allt rullade på, vi lyfte och mellanlandade någonstans mitt ute i ingenstans. När vi var på flygplatsen fick vi veta att vårt flyg skulle komma om först några timmar, vad kul. Inte alls.

"Kan vi inte göra något?"gnällde Omar så fort vi satt oss ner.

"Jag vill ha Cola, vi drar till Pressbyrån"sa Oscar och reste sig upp.

"Felix kan hänga med så blir det pappa Oscar och de två små busungarna"sa jag och log stort mot Felix.

"Är du seriös syrran?"

"Vad skulle jag annars vara?"

"Fuck you!"

"Hell no!"sa jag och lyfte upp händerna i en oskyldig gest.

"Dem vill ha bort oss! Dem ska hångla!"utropade Omar så de runt om oss kollade konstigt på mig och Ogge.

"Omar!"morrade jag argt och så sprang alla tre iväg. Ogge skrattade tyst och lyfte upp mig i sitt knä så jag satt med magen mot honom. Vi raderade avståndet mellan våra läppar och bildade en kyss. Han ville ha inträda i min mun vilket han fick, han besökte varenda millimeter i mun. Lite läskigt.

"Vad var det jag sa!"utropade Omar i bakgrunden men jag brydde mig inte, detta var bara jag,Ogge och våra tungor. Vi avslutade det lite för andfådda.

"Ni är sååå äckliga!"utropade Omar och slog oss med sin hoodie.

"Sluta slåss" skrattade jag fram och och vände mig mot Omar som kollade på oss med äcklad min.

~Framme på hotellet~

Jag la kortet mot avläsaren och och öppnade försiktigt dörren.

"This is sick"mumlade jag och kollade mig omkring. Jag tog av mig skorna och gick försiktigt in i rummet med stora ögon.

"Detta betalar dem för oss i 6månader, imponerad?"frågade Ogge och stängde dörren bakom sig innan han drog av sig skorna och slängde sig på sängen. Jag nickade och gick ut på balkongen, utsikten över havet var helt sjuk. Ogge kom ut och la händerna runt mig midja.

"Detta är perfekt, du, jag, killarna och semester"viskade han innan han kysste mig försiktigt och mjukt.

"Hey! Loverbirds! Poolen om 5?"frågade Omar från balkongen bredvid oss.

"Ses där om 5!"sa jag när vi avslutat kyssen. Snabbt smet jag inte och bytte snabbt om till en axelbands lös bikini. Ogge stod redan vid dörren och väntade på mig med badbyxor och bar överkropp. Jag kämpade för att inte stirra på dessa magrutor.

"Vi drar"sa jag och tog en handduk innan vi lämnade hotellrummet.

_____

Ska tipsa om två fanfictions på engelska! Den första heter:Love Me(A Jack Gilinsky fanfiction) . Den handlar om en tjej som är ny på en skola, där hon möter en kille. Sen är det lite drama om dem, Jack Gilinsky från magcon om någon nu har missat det. Av:words_written

Den andra heter:It was just a game of Truth or Dare (A troyler fanfic). Den handlar om troyler och om ni inte vet vilka det är(Tyler Oakley och Troye Sivan) så Google it! Du fattar inte så mycket annars... Vet inte vad jag ska säga denna handlar om, men den är bra! Av:ItUsTroyler

SÅDANA HÄR HÄNDER ALDRIG IGEN! MINA KOMPISAR SKRIVER DESSA!

//Linda💕

She is my sister.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt