Flashback?

8.4K 118 45
                                    

Flashback precis när Alice förälskat sig i Adrian:

"I'll be the one for you"mumlade Adrian och strök Miranda på halsen med sina fylliga läppar.

"How about the other one? Alice?"viskade Miranda och knöt fast händerna i hans hår.

"She is just a toy to me"mumlade Adrian och kysste försiktigt hennes kind.

"Miranda?"

"Yes?"

"Will you marry me?"

"Yes"

Flashback end:

[Tjena! Jag heter Ebba, och jag har skrivit lite här och där på sistone... mest dirty scener. Jag fick göra en till Dirty scen igen! Hoppas ni inte hatar mig! 😂 aja.. ha de bra!/@EbbaRunfors]

~Adrian' s Perspektiv~

Jag fick INTE bli kär i Alice, jag hade väl Miranda?

"Adrian.. vad är det?"

Hon kollade på mig med stora ögon, och just då märkte jag att jag har stirrat på henne som ett peddo.

"Du är Vacker... och otroligt sexig"Ingen lögn.

Hon började rodna och försökte dölja hennes rodnad. Jag gick fram till henne och tog mina händer på hennes höfter. Jag tog bort en hand och flyttade upp den till hennes haka.

Jag vände hennes huvud till mig och kollade in i hennes ögon, jag vände mitt huvud lite snett och kysste henne lite löst. Men kyssen blev bara intensivare, och då kände jag att det började hända nåt i mina byxor.... Oj.

~Alice's Perspektiv~

Jag känner hur nåt börjar hända mellan hans ben och jag bara skrattade. Jag drog ut min tunga mot hans underläpp, för att få inträde som jag fick. Hånglet blev bara mer intensivare och just då kände jag hur blöt jag var.

Jag drog han intesivt in i sovrummet och slängde ner han på sängen.

-efter 10 minuter.-

Han tryckte på sig en kondom och han var sten hård, så att han kunde bli nya Brooklyn bron.

"Är du säker?"

"Ja"

"Lovar du?, jag kan bli lite galen"

"Jag gillar galet"

Innan jag hade slutat meningen, hade han tryckt sig in i mig. Jag fick ut ett högt stön och han med, han började köra ett snabbare tempo. Jag hörde hur han stönade fram ett "Jag kommer...".

Jag vände på oss så att jag var överst, och började ge han sugmärken lite överallt, när jag tryckte lite hårdare hörde jag hur han stönade.

💥om vi säger så det tog några tim.💥

____

Ni ville ha mer dirty så varsegod...

NEJ! Jag skriver personligen inte några dirty scener så om ni får det så är det inte skrivet av mig!

Dagens fråga ang. She is my sister:Vill ni fortfarande ha mer dirty?

Dagens fråga:Favorit glass?

Min är skumbanan😂

Instagram:lindizens

Ask:lindizens

Kik:l1nd1z

Hoppas ni gillade det!💕

//Linda💕

She is my sister.Where stories live. Discover now