You came

7K 136 76
                                    

Nehe Ernst, jag trodde du skulle dö imorgon om din fru blev gravid? Orkar inte😂

~~~

"Nej"

~Omars perspektiv, låt oss spola till typ 'efterfesten' eller vad det nu heter efter bröllopet~

Jag åt glatt av mina pommes och min kyckling medan det spelades The Fooo Conspiracy låtar svagt i bakgrunden. Felix satt och babblade på om sin bil han skulle köpa när han fick körkort, kul*host*.

Alice hade en vit rätt kort klänning nu och inte hela långa släppet, som var hur osmidigt som helst. Mina två absoluta bästavänner va gifta, coolt. Marielle hade kommit men var nu ute och pratade med någon tjej, vetefan.

"Hrrm"hörde man hur någon harklade sig från dörröppningen in till matsalen där alla satt och åt. Våra huvuden vändes ditåt och våra blickar fastnade snabbt på ansiktet.

"Han kom"hörde jag hur Alice mumla bakom mig innan hon snabbt reste sig upp och rusade in i hans famn.

"Du kom"hörde jag hur hon viskade i hans öra. Jag log svagt innan alla andra gick tillbaka till maten.

~Alice perspektiv~

Jag log åt mot själv och gosade in huvudet i Adrians nacke.

"Varför skulle jag inte komma på ditt bröllop plutten" viskade han i mitt öra och pussade mig snabbt på pannan.

"Adrian, jag är freaking gift"mumlade jag och kramade bara hårdare om honom. Han skrattade och vi drog sakta från.

"Jag vet, Alice"svarade han och skrattade lite åt ur korkad jag lät.

"Hur länge stannar du i SVerige?"frågade jag och bet mig själv löst i läppen. Jag var tbungen att träffa honom ensam och inte bland alla dessa människor.

"Ungefär 3veckor"

~Spolar några timmar~

[ @EbbaRunfors är här och skriver igen]

~Ogge's Perspektiv~

Vi kom in i rummet och det man såg var en dubbelsäng. (Om bara nån visste vad jag tänkte göra där! *Host*)

"wow! Vad fint. Blir de sånt här lyxigt när man blir en Molander?"Skrattade Alice fram.

"ah du vet. Vill inte skryta men du vet, ja"

"Okej fattade ingenting av de du sa men nu får du vara tyst!" mumlade hon fram medans hon gick fram till mig. Hon la sina armar runt min hals och kysste mig sådär underbart.

Hon vände bort ansiktet från mig och viskade tyst.

"Ta mig mr. Molander"

Jag kände hur lusten ökade och innan jag visste ordet av hade jag dragit av oss kläderna.

Jag bestämde mig att ta initiativet och gick med henne till sängen. Jag drog upp täcket och "la oss under det".

Hon tog sina händer och smekte min rygg medans jag gav henne lite kyssar här och där (*host*)

Jag tog på mig en kondom och kollade in i hennes ögon, gud vad jag älskar denna människa. En rodnad spred sig på hennes kinder.

"Vad e det? Är jag så ful?" Frågade hon och hennes rodnad försvann och blev mer än fundersam blick.

"Va? Nej aldrig, jag tycker bara du är vacker. Och jag tänkte fråga dig om jag kan få komma in i dig?" Frågade jag och betonade diiiiig lite längre.

Hon började skrattade och hoppade upp på mig med världens flin.

Hon tryckte sig in i mig och jag kände hur båda vi stönade till. Hon tryckte sig djupare och djupare och då kände jag att jag måste göra något. Jag nästan kastade mig som en tiger över henne och tryckte mig in i henne. Hon tryckte hennes naglar mot min bara hud och jag kan inte säga att det gjorde ont men det var skönt också.

Vi höll på så en stund.

"Kan vi inte bada?"Stönade hon fram.

Jag kollade på henne med ett flin och nickade. Hon ställde sig upp och gick naken in i badrummet. Efter någon minut hörde jag badvattnet sättas igång. Jag gick in i badrummet och såg ett stort badkar med en Alice i och bubblor.

Jag gick fram till soptunnan först och slängde kondomen och gick sedan till badkaret. Jag tog in Alice i min famn och kysste hennes panna.

Alice, är min, min ängel, min hustru.

_____

'The thing' skrevs som sagt av @EbbaRunfors , hon som skrivit alla andra sådana här scener innan...

Dagens fråga ang.She is my sister:Var dagens kapitel bra?

Jag är nöööööjd!!!!

Dagens fråga:Gillar ni bananer?

Jag tycker endast om mini bananer som man köper i exotiska länder😝

Instagram:lindizens

Ask:lindizens

Videofyme:lindizens

Kik:l1nd1z

Hoppas ni gillade det!💕

//Linda💕

She is my sister.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang