~Felix perspektiv~
"Okej, men hon betalar biljett själv! Ni bor på hotell, det betalar vi åt henne. Men flyget får hon betala"suckade Daff fram och lämnade sedan rummet. Jag och Ogge satte oss ner igen och suckade högt i kör.
"Betalar vi en fjärdedel var? Hon kan inte betala själv! Hon har aldrig råd med ett sånt plan vi åker i"frågade jag de andra och de kollade på mig.
"Jag betalar hennes biljett, det är pågrund av mig hon måste med"muttrade Ogge och kollade på mig.
"Vi delar det 6, jag tar en del,Omar en, Oscar en, Felix en och Ogge två"sköt Katia in och kollade på oss. Vi nickade och kom överränns om att vi skulle dra det från lönen.
~Alice perspektiv~
Jag hörde en nyckel vridas om sen invaderades vårt hus av 4 galna killar, en bror, en pojkvän, en orm och en bäst kompis. De kom och satte sig i soffan så tittade de allvarligt på mig, de tittade aldrig allvarligt på mig?
"Alice... Vi ska till Miami i 6månader"mumlade Omar tittade sorgset på mig. Jag bara stirrade på honom, ensam? I ett halvår?
"Så förlåt för att vi måste störa när du och Ogge har hittat sängen i Miami"sa Felix och jag stirrade på honom istället, vänta? Det betydde ju att jag skulle med! Jag sprack upp i ett leende som besvarades av deras, men det sprack.
"Vem betalar för min biljett?" frågade jag försiktigt och tittade ner i golvet.
"Jag tar 33%, Katia 16%, Felix 16%, Omar 16% och Oscar 16%"(inte exakt, men ca.)svarade Ogge och jag tittade på honom sedan ner i golvet.
"För det var jag som orsakade detta att vi måste ha med dig, vi litar inte på att du äter som du ska annars"mumlade Ogge tyst och kollade försiktigt på mig.
"Jag kan betala 16% själv"
"Nej, det är redan klart"mumlade Ogge och satte sig bredvid mig med armen om mina axlar. Jag nickade och jag lutade mitt huvud mot hans axel.
"Vad menade du Felix med att du skulle störa när jag och Ogge hittat sängen?"frågade jag plötsligt när vi suttit tysta en stund.
"Om ni kanske skulle skaffa familj"fnissade Felix fram.
"Åhh!!!! Du är SÅ snuskig din peddofil!"skrek jag ut honom och gjorde en facepalm. Oscar och Omar skrattade och Ogge rodnaden, vilken fin stämning.
"Du kanske behöver ett eget rum, vi vill inte höra stön från dig heller Felix"fnissade jag tillbaka och då började Ogge också skratta.
"Vad menar du med det?"frågade Felix skeptiskt och höjde ögonbrynet.
"Ska inte Sandmannen ligga? Holy shit!"utropade jag och fick de andra boysen att skratta ännu mer.
"Nu är du peddofil!"utropade Felix.
"Jag har väl pojkvän?"
"Jag kan skaffa flickvän?"
"Aha! Fast jag måste bli bästis med personen först så du kan få bra kontakt med henne, sure va?"
Felix muttrade något surt till svar och OOO låg i en hög på golvet och garvade högt.
"Felix! Din syrra är bäst i världen på att få oss att skratta!"skrek Omar mellan skrattattackerna.
"Jo, jag vet"flinade han tillbaka och blinkade mot mig. Jag skrattade skakande på huvudet och log mot dem.
___
Kort kapitel, I know❤️
//Linda💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
She is my sister.
FanficShe is my sister:Vad gör man när man äntligen hittat den rätte men allt går åt helvete? Man tar självmord? Man skadar sig själv? Man bryter allt och flyttar till Ryssland? Eller gör man som Alice gjorde, pallrade sig igenom det. Tillsammans med en b...