6. část

968 28 14
                                    

,Vy budete těhotná." Podívala se na mě. Ztuhla jsem.

,,Cože? To bude asi nějaký omyl. To není možné," odlehčeně jsem se zasmála. Vždyť nemám jediný příznak.

,,Všechny vaše osobní údaje sedí,takže to nemohou být výsledky někoho jiného. Podle všeho jste gravidní."

,,Ale...já nemám jediný příznak. Jsme pořád stejná. Ok, přibrala jsem, ale...vždyť i menstruaci jsem dostala!"

Pokrčila rameny. ,,Zřejmě jste jedna z těch, u které to nejde poznat. V prvních měsících se může menstruace objevit, jen není tak silná. Stalo se vám to?

Přikývla jsem.

,,Zajděte si prosím na gynekologii a pouvažujte co dál."

Stála jsem tam jako opařená.

,,No, tak utíkejte," popohnala mě.

,,Jistě,na-nashledanou." Rychle jsem z tama vypadla. ,,Jak můžu být těhotná? Do háje,jak můžu být těhotná?" Nadávala jsem v hlavě. Raději to vyřídím teď,ať se sem už nemusím vracet třeba zítra.

.........................................................

,,Ano slečno,jste těhotná. Začínáte třetí měsíc." Kývala hlavou doktorka. ,,Tady máte těhotenský průkaz." Podala mi nějakou kartičku.

,,Ale já teď začnu studovat na vysoké,jak to mám udělat? Nemohla bych jít na.." Ani jsem to nedořekla a už mi skočila do řeči.

,,Na potrat? Samozřejmě je tady i tahle možnost,ale být vámi,pořádně ji zvážím. Jinak zákrok stojí 800 dolarů." (pozn. cca 18 tisíc korun)

800 dolarů? Tolik peněz nemám.

,,No tak já si vše promyslím. Děkuji vám,na shledanou."

Dala jsem se směrem ke koleji,ale nic jsem nevnímala. Vrazila jsem do nějakého kluka.

,,Dívej se na cestu krávo!" zamrmlal.

,,Nauč se chovat,pitomče," odsekla jsem a šla dál. Napsala jsem Harrymu esemesku.

Potřebuju s Tebou nutně mluvit. Zavoláme si? Pa An :xxx

Nečekala jsem odpověď,protože v Londýně byla noc,ale za pět minut mi přišla zpráva.

Pojď na skype,zavoláme si. Pa Hazza :xxx

Přidala jsem do kroku,abych byla co nejrychleji na koleji, Když jsem přišla,Lin tam nebyla,takže vzduch byl čistý.Rychle jsem se přihlásila na skype a zavolala Harrymu.

,,Ahoj,co jsi potřebovala?" pozdravil mě rozespalým hlasem.

,,Nemuseli jsme si volat teď,počkalo by to."

,,A jak by jsi to chtěla udělat. Buď byla noc u tebe nebo u mě,jaký je v tom rozdíl.," zasmál se.

,,Ehm-jasně."

,,Tak co jsi potřebovala."

,,Víš,já bych potřebovala půjčit."

Užasle se na mě podíval. ,,A proč neřekneš Liamovi?"

,,No protože by nutně potřeboval vědět,na co to potřebuju. Posílá mi sice peníze, ale tolik prostě nemám."

,,Aha a kolik?"

,,Potřebuju 800 dolarů a dohromady dám jen stěží půlku"

,,Dám ti klidně 800,ale na co to potřebuješ?"

Everything For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat