Myslíš,že můžu jít takhle?" vyletěla jsem z koupelny v černých džínách,žlutém krajkovém tričku a černé kožené bundě.
Zayn se usmál. ,,Vypadáš dokonale."
,,Díky,můžeme jít,ne?"
,,Jasně," chytil mě za ruku.
,,Bráchovi jsem řekla,jak se má starat o Maddison."
,,Prosím tě,neboj se,oni to zvládnou."
,,To je poprvé,co ji nechávám mimo nás na noc."
,,Nají se,budou si hrát,a pak se půjde spát."
,,No tak dobře,jdeme."
Nazula jsem si kotníkové černé boty a šla za ním do auta. Samozřejmě s námi musel být bodyguard.
Když jsme zastavili před arénou,kde se konal koncert Codplay,zkontrovala jsemsi telefon,abych slyšela,kdyby mi brácha volal,protože dnes s Dani hlídají Maddison.
,,Annie jdeš? Ať to stihneme," pobízel mě Zayn.
,,Už jdu."
Usadili jsme se na naše místa. Prohlížela jsem si arénu,zatímco Zayn se fotil a rozdával autogramy.
,,Promiň,už se ti budu věnovat."
,,V pohodě," pousmála jsem se.
,,Víš co? Ještě si něco zařídím," rozhlédl se okolo sebe,věnoval mi letmou pusu a zmizel.
,,Ale..." chtěla jsem mu říct,že už to za chvíli začíná,no nestihla jsem to. Místo toho se vedle mě posadila nějaká holka.
,,Ahoj,ty jsi Annie,že?"
,,Ehm-jo," usmála jsem se.
,,Já jsem také Annie," zasmála se.
,,Aha."
,,No,vlastně jsem se tě chtěla zeptat,jestli by ses se mnou nevyfotila."
,,Ou,jasně."
Nahodila jsem úsměv a ona nás spolu vyfotila.
,,Víš,jsem strašně ráda,že jste se Zaynem zase spolu."
Jen jsem přikývla hlavou a rozhlédla se. Byla jsem celá nervózní z toho,že to za chvíli začně a Zayn tady není.
,,A jak se má Maddison?"
,,Maddison? Dobře,brácha ji hlídá."
,,Nedovedu si to představit. Slavný Liam Payne hlídá malé mimino."
,,Ona už je spíše batole."
,,Vážně? Kolik jí vlastně je?"
,,V únoru rok."
Najednou se zhasla všechna světla a začalo odpočítávání. Zayn nikde. Pokusila jsem se ho prozvonit,ale nezvedal to.
Vážně jsem nevěděla,kde jen může být.
Na pódiu se objevila má nejoblíbenější skupina. Zase jsem se rozhlédla kolem sebe a spadl mi kámen ze srdec. Uviděla jsem přicházet Zayna. Usmál se.
,,Promiň," políbil mě. ,,Zdržel jsem se."
,,Hlavně že jsi tady."
Užívala jsem si koncert. Milovala jsem Codplay a být teď tady je můj sen snad od čtrnácti. Blížil se konec,všechna světla se opět otočila na pódium.
,,Naše poslední píseň má speciální věnování," začal Chris. ,,Je věnována Annie Payne."
Zasekla jsem se.
,,Mně?"
Zayn pouze s úsměvem zakýval hlavou.
,,Dámy a pánové a Annie,Yellow."
,,Yellow! Moje nejoblíbenější."
,,Já vím," řekl Zayn.
Objala jsem ho. ,,Tvoje práce,že?"
,,Tak trošku."
Věnovala jsem mu dlouhý polibek. ,,Miluju tě."
ČTEŠ
Everything For You
FanficFanficiton o Zaynovi Malikovi a Annie Payne, která je ségra Liama. Tenhle příběh jsem začala psát před pár lety. Nyní jsem na něj navázala, ale abych čtenáře seznámila s dějem, přidávám tedy staré části, a je jich hodně. Celý příbeh si můžete přečí...