,,Néé! Nechej mě!" pištěla jsem.
,,Nenechám," zasmál se Harry a znova mě polechtal.
,,Ještě jednou a uvidíš!"
,,Co uvidím?"
,,To, co nikdo nikdy neviděl," odpověděla jsem tajemně.
,,Je to zlé?"
,,Hodně zlé, máš rád svoje boty?"
Celou dobu byl nade mnou a opíral se o ruce, ale když jsem zmínila tohle, vstal.
Stihnul by mě špatný konec. Vina ze snězení večeře. Pomohl mi na nohy.
,,Zničil jsi mi účes."
,,Snědla jsi mi večeři."
,,Nemáš chodit pozdě."
,,Víš, že vypadáš, jako bys každé ráno snědla deset palačinek?" smál se mi.
Vyplázla jsem jazyk a upravovala si vlasy. ,,To je většinou normální, když je člověk těhotný."
,,Jen ať si toho těhotenství nevšimne Zayn," dobíral si mě.
,,Drž hubu Stylesi." Vystartovala jsem z pokoje a vrátila se za ostatními do kuchyně. ,,Omlouvám se, byla jsem potrestána."
,,Slyšeli jsme," řekl s plnou pusou Louis.
Dnes jsme všechny pozvali na večeři. No, večeři, nasáčkovali se k nám už ráno.
,,Nepůjdete ještě k nám?" zeptal se brácha.
,,Je pozdě."
,,Jéé, ségra, aspoň na chvilku."
Podívala jsem se na Zayna. ,,Půjdeme?"
,,Jak chceš."
,,Tak jo, jenom to uklidím," začala jsem sbírat nádobí a Eleanor se ke mně přidala. Pomohlami všechno donést do kuchyně.
,,Nechej to být, já to dám do myčky."
,,Cože? Proč?"
,,Nesmíš se namáhat."
Zasmála jsem se. ,,Uklidit nádobí snad ještě můžu, ne?"
,,No nevím."
,,El..."
,,OK, nestěžuj si pořád, stejně ti pomůžu, když to neudělá tvůj velmi všímavý manžel." Hodila pohled směrem ke dveřím.
Rozesmála jsem se. ,,Co ti je?"
,,Nic, jenom mě Zayn zaráží. Je ti neustále zle, změnila jsi chutě, nepiješ alkohol, přibrala jsi."
,,Tak díky," ušklíbla jsem se.
,,Nemyslím to zle, spíše mě zaráží, že si toho ještě nevšimnul, to je až tak nevšímavý?"
,,Dělám všechno pro to, aby to nepoznal."
,,To taky nechápu."
,,Fajn, hele, dnes tuto tému vynechme prosím. Poslední tři měsíce řeším jenom tohle."
,,To bude asi důležité."
,,Můžete mi s tím dát už konečně pokoj? Pořád mi to připomínáte! Ty, Danielle, Tricia, máma, Harry, brácha! Je to jenom moje věc!"
,,Počkat, Liam už to ví taky?"
Zaúpěla jsem. ,,OK, neřešmě to, dobře?"
,,Stejně by mě zajímalo, kdy mu to chceš říct," zamumlala.
ČTEŠ
Everything For You
FanfikceFanficiton o Zaynovi Malikovi a Annie Payne, která je ségra Liama. Tenhle příběh jsem začala psát před pár lety. Nyní jsem na něj navázala, ale abych čtenáře seznámila s dějem, přidávám tedy staré části, a je jich hodně. Celý příbeh si můžete přečí...