Tiše jsem seděl v pokoji,kde vládla tma a pozoroval, jak Maddy spí.
Annie měla pravdu,sám se o ni postarat neumím. Nikdy jsem ji nekrmil,nikdy jsem ji nepřebaloval,nikdy jsem ji neoblékal. A teď,když tady nemáme Annie,musím se to všechno naučit.
Někdo zaklepal na dveře. Normálně bych řekl dále,ale nyní jsem šel otevřít,aby se MAddy nevzbudila.
Stála tam Karen.
,,Ehm,Zayne,vzpomněla jsem si,že ráno měla jít An s Maddison na očkování."
,,Dobře,já tam s ní zajdu. Do Londýna nebo tady?"
,,Už ji zaregistrovala tady."
,,Karen?"
,,Ano?"
,,Nechcete si promluvit?"
,,Ani ne,jen ti řeknu jedno. Není to tvá chyba. Ano,neměl jsi ji podvést,a pak se jí pokusit vzít dítě,ale tys ji nesrazil."
,,Ale..."
,,Žádné ale,jestli si to budeš připisovat,pak budu opravdu naštvaná."
Jemně jsem se usmál. ,,Děkuju Karen."
,,A teď se vyspi,tuto noc toho bylo moc."
Zhluboka jsem se nadechl. Neměl jsem ani pomyšlení na spánek. Raději jsem se posadil do křesla vedle postýlky a do ruk si vzal fotoalbum. Prohlížel jsem si fotky,kdy byla Annie malá,až do fotek pořízených nedávno.
Kolem šesté ráno začala Maddison plakat. Vytrhla mě z polospánku. NA chvíli jsem usnul v křesle.
RYchle jsem ji vzal na ruky. Okoupal jsem ji,nakrmil,dokonce i přebalil. Pak jsem ji přebalil a ještě jí změřil teplotu. Horečka jí klesla,už měla teplotu jen mírně zvýšenou.
Musel jsem s ní k doktorovi. Dal jsem ji do sedačky a nasedl s ní do auta.
V čekárně byly samé maminky,které se na mě culily. Nechápu,jak na sebe můžou být všichni tak milí,že jim to neleze krkem. Falešné úsměvy.
Přisedla si ke mně poměrně mladá žena. Mohlo jí být tak pět a dvacet. V náručí držela malé miminko,podle oblečení chlapečka.
,,Promiňte,mně to nedá,nejste náhodou Zayn Malik?"
Přikývl jsem. ,,To jsem."
,,Moje sestra vás zbožňuje."
Pokusil jsem se o úsměv.
,,Nevěnoval byste mi podpis."
,,Proč ne?" Pokrčil jsem rameny a vzal si od ní papír s propiskou. ,,Jak se jmenuje?"
,,Chanell."
,,Má krásné jméno."
,,Vidéte,ona ho nesnáší," zasmála se.
Připsal k tomu ještě: P.S. máš krásné jméno
,,Děkuju," usmála se,když jsem jí podával papír zpět. ,,To je vaše dcera?"
Znova jsem přikývl.
,,Je krásná,jak se jmenuje?"
,,Maddison Elisabeth."
,,Krásná holčička s krásným jménem," náhledla do sedačky vedle mě. ,,A cože jste se vydali k doktorovi takhle sami,kdepak jste nechali maminku?"
Polknul jsem. ,,Ona...ehm..je nemocná."
,,Aha ,tak ať se brzy uzdraví."
Znova jsem se zamyslel. Kéž by Annie byla jen nemocná,měla třeba chřipku. ,,No nic,my půjdeme," řekl jsem.když nás sestra zavolala.
ČTEŠ
Everything For You
FanfictionFanficiton o Zaynovi Malikovi a Annie Payne, která je ségra Liama. Tenhle příběh jsem začala psát před pár lety. Nyní jsem na něj navázala, ale abych čtenáře seznámila s dějem, přidávám tedy staré části, a je jich hodně. Celý příbeh si můžete přečí...