108. část

324 17 0
                                    


Tak. Všechno doděláno. Zayn mi zase odjel, ale poslal mi sem Triciu, která teď odešla, takže jsem mohla tajně uklidit. Na řadu přišlo hraní s Maddison. Posadila jsem se naproti ní na koberec.

,,Co bys chtěla, Maddinko?"

,,Tátu."

Zasmála jsem se. ,,Myslím za hračku."

Dokolébala se ke mně a objala me kolem ruky.

,,Copak je broučku?"

,,Smutná."

,,Ale nejsem," usmála jsem se. Vždycky byla ona smutná, když jsem nebyla s úsměvem na pětku.

,,Ci tátu."

,,Tatínek za pár dní přijede, hm? Zatím to musíš vydržet."

,,Smutná," zopakovala a opřela si hlavičku o mé rameno.

,,Nejsem smutná, jenom unavená. Co je tohle za barvičku?" Ukázala jsem na své šaty.

,,Zelená."

,,Výborně." Pohladila jsem ji po vláskách. ,,A tohle?"

,,Čelvená."

,,Správně."

,,Annie!" zakřičela Tricia zezdola. Ona už je zpátky? Měla přijít až za hodinu.

,,Babička přišla, jdeme dolů, ano?" Zvedla jsem Maddy na ruky a šla dolů. ,,Ahoj, jsi tady brzy."

,,Copak jsi dělala?"

,,Uklízela."

Zamračila se. ,,Před Zaynem budu diskrétní."

,,Proč nemůžu nic dělat? Jsem naprosto v pohodě."

,,Není ti špatně, vypadáš unaveně."

Opravdu mi bylo zle, ale nahodila jsem úsměv. ,,Je mi fajn."

,,Neměla bys tahat Maddison, dej mi ji a posaď se."

Zakroutila jsem očima a předala jí Maddy. Posadila se vedle mě na pohovku.

,,No, tak mi už konečně řekněte, jaké jste vybrali jméno."

,,Mathew. Matty."

,,A kdy se má narodit."

,,Na konci ledna."

,,Takový kousíček od Maddison? Těšíš se?"

,,Samozřejmě. I Zayn. Teda, docela se bojí, ale oba se nemůžeme dočkat."

,,Bojí se?"

,,Maddy se narodila o měsíc dřív a víš, co bylo potom se mnou. Nechceme, aby se to opakovalo."

,,Chápu."

,,Snad to...Au!" Chytila jsem se za spodní číst břicha a předklonila se.

,,Co se děje?" Zděšeně ke mě přiběhla.

,,Nic, asi jenom silně kopl." Opatrně jsem se narovnala. ,,Dobrý."

,,Opravdu?" ujišťovala se.

,,Opravdu."

,,Kdyby něco, tak..."

,,Já..." jsem si ruku před pusu. ,,Asi budu zvracet." Vyběhla jsem do koupelny. Od rána mi bylo na zvracení. Celá jsem se třásla a chtěla jedno, sprchu a postel.

Nevolnosti v tak pokročilém stadium? Vždyť už bych neměla zvracet! Ach jo, ať už je to za mnou.

Everything For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat