V noci mě vzbudil pláč Maddison. Hned jsem vylezla z postele a běžela k její postýlce v jiném pokoji.
,,Maddy,copak se stalo?" Vzala jsem jí do náručí a zhorozila se. Úplně hořela.
Utíkala jsem vzbudit mámu.
,,Annie,co se děje?" Vylezla ospale z ložnice.
,,Maddison má horečku."
,,Cože?"
,,Pláče a celá hoří."
,,Máš takové ty tabletky proti horečce?"
Přikývla jsem.
,,Tak je dones,já ji mezitím okoupu."
Letěle jsem do pokoje,abych našla léky pro miminka proti horečce.
Měla jsem strach.
Vrátila jsem se zpět.
,,Neměla bys zavolat Zaynovi?"
,,Ne!" odsekla jsem. ,,Už je jí líp?"
,,Teplota ji neklesla,zkus jí dát ty léky."
Rozpustila jsem tabletku a jemné jí přiložila lahvičku k ústům. Kupodivo to všechno vypila. Položila jsem ji zpět postýlky. Máma se vrátila zpět do ložnice. Sedla jsem si na pohovku vedle postýlky a hlavu si dala dlaní. Znova jsem se rozbrečela. I kvůli tomu,že tady Zayn není se mnou i kvůli tomu,že mám strašný strach o Maddison.
Přišla ke mně máma a posadila se vedle mě.
,,An,co se děje?" Objala mě kolem ramen.
,,Nic,jen mám starch o Maddy."
..TO není ten důvod. Přijedeš o dva dny dřív a chceš zůstat déle,co se stalo?"
,,Prostě..." pohodila jsem rukama, ,,Zayn mě podvádí." SLzy se mi valily z očí a keště více jsem se přisunula k ní.
,,Cože?"
,,Viděla jsem ho."
,,Co ti na to řekl?"
,,Že to bylo jen jednou a lituje toho."
,,Holčičko moje." Položila si mou hlavu na klín a hladila mě po vlasech.
,,Je to strašné. Jako bych přišla o kus sebe,jako bych přišla o všechno."
,,Musíš být silná,kvůli Maddison."
,,Já vím,ale kdyby jí nebylo,zabila bych se."
,,Tak tohle už nikdy neříkej!"
,,Já...já nevím,co mám dělat."
,,Ráda bych ti pomohla,ale nevím jak,táta mi nikdy nezahnul. Možná by sis měla rozmyslet,jestli chceš žít bez Zayna."
,,Nechci,no to uvědomění,co mi udělal..."
,,Pojď,půjdeme změřit teplotu Maddison."
Vzala jsem teploměr a přiložila jí ho na čelíčko. Chvíli jsem počkala a podívala se na výsledek.
,,Neklesla."
,,Počkáme ještě půl hodiny,kdyby pořád neklesala,pojedeme do nemocnice."
,,Co když umře?" Propadla jsem panice.
,,Ale prosím tě,každé malé děti mívají horečky,i tys je kolikrát měla."
,,Vážně?"
ČTEŠ
Everything For You
Fiksi PenggemarFanficiton o Zaynovi Malikovi a Annie Payne, která je ségra Liama. Tenhle příběh jsem začala psát před pár lety. Nyní jsem na něj navázala, ale abych čtenáře seznámila s dějem, přidávám tedy staré části, a je jich hodně. Celý příbeh si můžete přečí...