9.Část

970 32 0
                                    

,,Zayne?'' Konečně jsem se zmohla na slovo. ,,Co tady děláš?"

,,Můžu dovnitř?" zeptal se a podíval se na mě.

,,Zayne-,ne. Běž pryč.Několikrát jsem tě prosila,abys mi dal pokoj."

,,Ale já bych s tebou potřeboval mluvit. Letěl jsem kvůli tomu až sem. Tak mě prosím vyslechni."

,,Já s tebou ale nechci mluvit." 

Chtěla jsem zavřít dveře,ale strčil mi tam nohu.,,Prosím,pět minut."

,,Ne,běž pryč." 

Nechtěl odejít.

,,Nějaký problém?" Připletl se do toho Jeremy. 

Zayn se na něj podíval,a pak sjel pohledem na mě. Zastrčil nohu zpět.,,Ne." Podíval se do země a otočil se.

 Rychle jsem zaklapla dveře. Slzy mě začaly pálit v očích. Stála jsem tam a dívala se na dveře.,

,Kdo to byl?" Zeptal se Jeremy.

,,Zayn." zašeptala jsem. Už se na nic neptal,asi mu to došlo. ,,Nemáš tady cigarety?" Věděla jsem,že Jeremy kouří, i když to popíral.

,,Mám,ale tady se nesmí kouřit."

,,Tak to je mi v tuhle chvíli jedno."

,,Jak myslíš."  Podal mi krabičku a já si zapálila. Normálně jsem nekouřila,ale teď jsem to sakra potřebovala. Vlastně mě to tak trochu naučil Zayn.

,,To mi neuvěříte,co jsem objevila!" Vtrhla do pokoje Lin. ,,Co ti je?" Podívala se na mě.

,,Zayn je tady," řekla jsem.,,No... třeba už to zjistil."

,,A jak by se to asi dozvěděl?"

,,Třeba od Harryho.

",,Harry by to nikdy neřekl. Znám ho."

,,No to nevíš jistě.",

,A co by měl zjistit?" zeptal se Jem.

,,No přeci že je těhotná." vyhrkla Lin a hned se chytla za pusu. 

Oba jsme ztuhli.,,Ty jsi...?",

,Hm." Pokrčila jsem rameny.

,,No ty vole. A to jako s tímhle týpkem? An, jak dlouho to víš?"

,,Hele Lin,co jsi objevila?" Rychle jsem změnila téma.

,,No jeden klub a dneska je tam akce,tak jsem se chtěla zeptat,jestli tam nechcete jít."

,,Na párty nemám náladu."

,,Ale no tak An,pročistíš si hlavu," řekl Jem.

,,Pojď s námi." Přidala se do toho Lin.

,,No tak dobře,no." Souhlasila jsem nakonec a zakoulela očima.,

,Tak se mi líbíš." Objala mě Lin.

Vzala jsem si oblečení,které mi nachystala Lin. Kanárkově žluté šaty s proužkovaným sakem. K tomu mi půjčila své žluté boty. Vzala jsem si černou taštičku,vlasy jsem si nechala rozpuštěné a výrazně se namalovala. 

Pak už jsme šli do klubu. Bylo tam horko a strašně zakouřeno. Najednou jsem se zarazila. Byl tady,on mě snad sleduje.

,,Lin? Já tady nemůžu být." Chytla jsem ji za ruku a přitáhla k sobě.

,,Proč ne?" Nechápavě se zeptala. 

Kývla jsem hlavou směrem k baru.,,Zayn," řekla jsem.

,,No a co? Prostě mu ukaž,že tě už nezajímá je ti volnej." Táhla mě k baru,kde už seděl Jeremy. 

Zayn kouřil ,popíjel whisky a sledoval nás.

,,Dvojtou whisky prosím." Objednala jsem si. ,,Neměla bys pít." Pokárala mě Lin.

,,Ale prosím tě,stejně si to nechám vzít."

,,To už jsem někde slyšela," ušklíbla se. 

,,Hele,jdu si zatancovat." Prohlásila a zmizela.  Zůstala jsem tam sama s Jeremym a házela do sebe jeden drink za druhým.

ZAYN

Přišla tam,přesně tak,jak jsme se s Lin domluvili. Měla ji tam dovést. Lin byla skoro vedle mě a byla už pěkně opilá.

,,Hej Lin!" Stáhl jsem ji k sobě.

,,No?" křičela a pohazovala hlavou do rytmu hudby.

,,Je něco nového? Myslím s Annie."

,,Ani ne."

,,Prý je těhotná,je to pravda?"

Zakývala hlavou a napila se z mé whisky.

,,A to má s tímhle týpkem?'' Pohodil jsem hlavou směrem k tomu klukovi,co tam s ní seděl. Rozesmála se., ,Ty tupče,to je tvoje dítě.." S pohazováním hlavy odešla. 

Zůstal jsem tam jako by mě vodou polili.

Zayn- před dvěma dny.

Zrovna jsem se šel napít dolů do kuchyně,když jsem slyšel ,jak Harry s někým mluví. Měl přiotevřené dveře. Najednou jsem uslyšel jak nějaká holka zakřičela: ,,Do háje Harry jsem těhotná!" Pak bylo ticho. 

Ten hlas znám. Ten hlas patřil Annie.  Annie je těhotná? Samozřejmě jsem se lekl,že je těhotná se mnou,ale to by snad zjistila dřív ne? 

Dostal jsem,nápad,že poletím do Washingtonu a zjistím o tom ještě něco víc. Musím to udělat hned teď. Sbalil jsem si pár věcí a napsal rychlý vzkaz.

Někam jsem odjel něco si zařídit,stejně teď máme týden volno. Zayn

Zayn-součastnost

Abych pravdu řekl,nechtěl jsem věřit,že to dítě bude moje,ale stalo se. Vydal jsem se směrem k ní.

,,An?" Poklepal jsem ji na rameno.  

Byla už dobře opilá a kouřila jednu cigaretu za druhou. ,,Zayne!" Zvolala a smála se.

,,Neměla bys kouřit a pít."

,,A proč ne?" Hodila do sebe dalšího panáka.

,,Tomu dítěti by to mohlo uškodit."

 Rozesmála se. ,,Stejně žádné nebude."

,,Nechceš jít už domů?"

,,Ještě nejsem na dně." Zachichotala se a objednala si další drink.

,,Pojď už." Chytl jsem ji za ruku a vytáhl ven.

Everything For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat