Zayn
S Annie je všechno v háji.Nemluví se mnou ani se na mě nepodívá. Všechno jsem posral! Právě s klukama odjíždíme na turné. Všichni se loučí s holkama,objímají se a líbají . Annie se směje s Dan a El. Zavadila o mě pohledem a úsměv jí klesl. To už ani nejsem důvod,pro její úsměv?
,,Mějte se dobře." Objala mě Dan.
,,Jasně." Pořád jsem se koukal na Annie a ona na mě. Prosím přijď ke mně. Říkal jsem si v duchu. Jakoby mě slyšela,protože se vydala směrem ke mně.
,,Užij si to," řekla jen a otočila se.
Chytl jsem jí za ruku a otočil ji zpátky k sobě,nevydržel jsem to a políbil ji. Ať už tím zničím cokoliv,potřeboval jsem to. Neodstrčila mě,jen tam kameně stála.
,,Tak já už jdu," usmál jsem se a odešel za klukama.
Naposledy jsem se otočil. Stála tam jak přikovaná a zírala na mě. El ji chytla za rameno a zatřásla s ní. Pak se otočily a odešly. Nastoupil jsem do tourbusu.
,,Vy už jste s Annie zase spolu?" Přiskočil ke mně Niall.
,,Bohužel ne."
,,Viděl jsem tu divokou líbačku," zasmál se.
,,To bylo jen z mé strany." Podíval jsem se do země.
,,Být tebou,bojuju o ni dál,přeci jenom čeká tvoje dítě."
,,Jasně,bez tebe bych to teda fakt nevěděl,díky že jsi mi to připomenul," zamrmlal jsem si pro sebe
,,No tak si to tady užívej a užírej se v zármutk," řekl kysele a naštvaně odešel.
,,Není s ním řeč." Slyšel jsem přes dveře.
Annie
Kluci už odjížděli. S každým jsem se rozloučila,akorát Zayna jsem ignorovala.
,,Budeš mi chybět." Objal mě Harry.
,,No vždyť ty mě taky."
,,Ale přijedeme na Vánoce."
,,Jasně," usmála jsem se.
,,A dej na sebe pozor."
Byla už jsem na loučení zvyklá.
,,Holky,víte jak si budeme užívat." Smála se Dan.
,,Jasně,s mým těhotenstvím si fakt budeme užívat."
,,Něco vymyslíme." Všechny jsme se zasmály. Rozhlédla jsem se kolem sebe a můj pohled se zastavil na Zaynovi,protože na mě civěl. Dan k němu přiběhla a objala ho. Pořád na mě zíral,bylo mi to nepříjemné. Asi bych se s ním taky měla jít rozloučit. Řekla jsem si a vydala se němu.
,,Užij si to." Rychle jsem vyhrkla a otočila se,ale on mě chytil za ruku a přítáhl si mě k sobě. Než jsem stačilo něco namítnout,ucítila jsem jeho rty na mých. Neodtáhla jsem se. Prostě jsem tam stála jako kamenná socha.
,,Hej An,jsi v pohodě?" Zatřásla se mnou El.
,,Cože? Jo,jdeme."
Co ta pusa měla znamenat? Proč to udělal? Chtěla bych se tam vrátit a políbit ho znovu. Ach jo,tolik jsem ho potřebovala.
ČTEŠ
Everything For You
FanficFanficiton o Zaynovi Malikovi a Annie Payne, která je ségra Liama. Tenhle příběh jsem začala psát před pár lety. Nyní jsem na něj navázala, ale abych čtenáře seznámila s dějem, přidávám tedy staré části, a je jich hodně. Celý příbeh si můžete přečí...