Holá, chci jen říct, že už tohle bude končit. ALE! Já se po 4-5 letech k tomuhle příběhu vrátila, protože Zayn a Annie mi přirostli k srdci a teď když už jsem o tolik starší je to úplně jiná kvalita (Za prvních 35 dílů se fakt stydím, ale stalo se).
Na wattpad jsem se vrátila po dlouhých 4 letech právě proto, abych zde mohla publikovat novou sérii tohoto příběhu :) Jenže vzhledem k tomu, že navazuje na tohle, museli jste přelouskat stopadesátmilionu hrozných dílů :D
Budu moc ráda, když budeme v četbě pokračovat - začnu to psát jako nový příběh - vězte, že mezi Annie a Zaynem to bude ještě hodně divoké a stanou se věci, které bych ani já sama nečekala.
Fuck you. To mi jako vážně veřejně napsala, ať jdu do prdele? Je normální? Je jasné , že z toho bude aféra. Musím ji zavolat. Vypnul jsem twitter a vytočil její číslo. Beztak mi to nevezme. Proč mám chuť ji... Jistěže mi to nevzala. ,,Do háje!" zanadával jsem a bouchl pěstí o stůl. Zvedl jsem se, hodil na sebe bundu a vyběhl ven. Jo, jsem naštvaný.
Silou jsem stiskl zvonek a zabouchal na dveře. Za moment otevřela. Vecpal jsem se dovnitř. ,,Co to má znamenat?"
,,Cože?" zeptala se otráveně.
,,Ty moc dobře víš! Nedělej ze sebe blbou." procedil jsem skrz zuby.
,,Promiň, ale ty sis začal."
,,Já?"
,,Kdo napsal, že je Maddy smutná, protože je bez mámy?" rozhodila rukama.
,,Lidi to mohli pochopit, že jsi třeba pryč, ale když napíšeš "jdi do prdele", všichni budou vědět, že se něco děje!"
,,No a? Stejně by se to dozvěděli. Nebo si snad myslíš, že to zachráníme?"
,,S tvým přístupem to nezachráníme."
,,Jasně, já jsem ta nejhorší."
,,A co dělám špatně já? Ty se tady chováš jako..." zasekl jsem se uprostřed věty.
,,No řekni to, jen to řekni."
,,Arogantní kráva," odsekl jsem.
Sekundu nervózně poklepávala prsty, než mi střelila facku. Zůstal jsem na ni koukat. Otočila se a utíkala nahoru.
,,An!" křikl jsem na ni.
,,Nech mě!"
,,Annie!" Pomalu jsem šel za ní po schodech. Rozhlédl jsem se po chodbě, byla v koupelně.Opatrně jsem tam vešel a sedl si vedle ní.
,,Bež pryč," řekla mezi slzami a odsunula se.
,,An, promiň, tohle jsem přehnal."
,,Vidíš, my dva spolu nemůžeme normálně vydržet."
,,Přiznejme, že si to kazíme oba."
,,Hm."
,,Chci ti pomoct. Já...chtěl jsem ti navrhnout jednoho terapeuta..."
Otočila na mě hlavu s uslzenýma očima. ,,Chceš říct, že jsem blázen?"
,,Ne, jen..."
,,Já to mám v hlavě v pořádku."
,,Ano, jen od smr...od té události jsi trochu rozhozená, byl to zásah do psychiky."
,,Má psychika je naprosto normální! Chceš ze mě udělat cvoka, abys nebyl za toho nejhoršího ty! Víš co? Vypadni a už se nikdy nevracej!" zakroutila znechuceně hlavou.
,,Ale já..."
,,Nerozumíš snad?"
,,Ale já..."
,,Vypadni!" zakřičela, až jsem se lekl.
Zvedl jsem se a podíval se na ni. ,,Vážně to chceš?"
Uhnula pohledem.
,,Byla to tvoje poslední slova?"
Opět neodpověděla.
,,Tak dobře, já jdu, ale počítej s tím, že se jen tak nevrátím."
Když opět nereagovala, odešel jsem.
Tak tohle se nepovedlo. Dopadlo to katastrofálně. Slyšel jsem, jak něčím hodila o dveře a šíleně se rozbrečela. Měl jsem špatný pocit, že ji tady nechávám. Mám strach. Kdybych měl klíče, vrátil bych se zpět.
Loudal jsem se k Liamovi, kde jsem na něj narazil. Staral se o Maddison.
,,Ahoj, kde jsi byl?" zeptal se.
,,U An."
,,A? Vyříkali jste si to?"
,,No, my..."
,,Počkej," přerušil mě. ,,Zvoní mi mobil." Vytáhl ho z kapsy a pozvedl obočí. ,,Annie."
Povzdechl jsem si. ,,Dej to nahlas."
Pokrčil rameny. ,,Ano Annie?"
,,Liame." Bylo poznat, že brečí. Vražedně se na mě podíval.
,,Co se děje?"
,,Li, já... když přijde osoba, kterou miluješ víc než sebe a řekne ti, že..." nadechla se a znova se rozbrečela.
,,An, klid, řekni mi, co se stalo."
,,Když ti řekne, že jsi arogantní kráva, a pak z tebe udělá psychického narušence, nemáš chuť to snášet dál."
Jeho pohled se změnil na vystrašený a mě taky zrovna nebylo do smíchu.
,,Annie, co děláš?"
,,Nic."
,,Nedělej nic, ano? Za chvíli tam budu," vyhrkl.
,,Je opilá, jako vždy," odfrkl jsem.
,Já už prostě nemůžu dál."
,,Neděs mě."
,,Co kdyby ti tohle udělala Dani, Sophia nebo kdokoliv z těch, které máš rád?"
,,Liame, nech ji být, zase se sjela," zašeptal jsem, ale on vypadal, že mi asi jednu vrazí.
,,An, poslouchej všechno bude v pohodě, slibuju."
,,Jo, odteď už bude všechno v pohodě," hlesla a položila mu to.
,,An!" zavolal. ,,Haló? Annie? Ona to položila!" zpanikařil. ,,Ona to položila" Cos jí zase uděla? Co když si něco udělá?!" začal křičet, čímž rozplakal Maddy.
,,Prosím tě, je opilá, vždycky takhle mluví."
,,Jdi do háje! Moje sestra se takhle nikdy-nikdy nechovala! Všechno jsi jí zničil ty! Já musím za ní!"
,,Všichni se zblázněte, že Annie zavolala, aby si na mě postěžovala!"
,,Jestli si něco udělá, je to tvoje vina!"
ČTEŠ
Everything For You
FanfikceFanficiton o Zaynovi Malikovi a Annie Payne, která je ségra Liama. Tenhle příběh jsem začala psát před pár lety. Nyní jsem na něj navázala, ale abych čtenáře seznámila s dějem, přidávám tedy staré části, a je jich hodně. Celý příbeh si můžete přečí...