Na tenhle kocert jsem se tak těšila,ale bohužel,Maddison odmítala být se Sarah,takže jsem s ní musela zůstat v šatně.
Vždycky když jsem kluci vtrhli,aby se převlékli,lekla se a začala plakat. Pak jsem ji utěšovala,a když se to podařilo,přiletěi znova.
Už mě vážně nenapadal další způsob,jak ji zabavit. Četla jsem ji,ale tahala mi knížku z ruky.
,,Ci tátu."
,,Maddy,kolikrát ti mám říkat,že táta teď nemůže."
,,Hally."
,,Harry také ne."
,,Ci tátu," zopakovala.
,,Ach jo, a spinkat nechceš?"
,,Ňe."
,,Tak počkáme,než táta přijde a potom půjdeme."
Dnes mi vůbec nebylo dobře. Točila semi hlava a být ještě s Maddison až do konce koncertu,opravdu jsem si potřebovala lehnout.
Po další hodině koncert konečně skončil a my všichni se chystali zpět.
Chytila jsem se Zaynovy ruky a společně s Mad jsme šli z arény do tourbusu. Zatočil se se mnou svět,byla jsem ráda,že se držím Zayna,musela jsem zastavit.
,,An,co se děje?" zeptal se mě starostlivě.
,,Nic,nic," pousmála jsem se. ,,Jen mi dnes není dobře."
,,Proč jsi to neřekla dřív,mohla sis jít lehnout."
,,Maddy nechtěla být s nikým jiným než se mnou nebo s tebou."
,,Můžeš jít dál nebo tě mám odnést?"
Při té představě jsem se chtěla smát. ,,Těch pár metrů? Ne dobrý,není to až tak zlé."
,,No dobře,ale hned si půjdeš lehnout."
,,Rozkaz!"
Jenom co jsme přišli mě nastrkal do koupelny. ,,Dej si studenou sprchu."
,,Ježkovy oči,že jsem něco říkala."
,,Annie,můžeš být nemocná a to bych těď vážně nechtěl."
,,Jediné co teď potřebuju,je být sama,ať se můžu opsrchovat."
,,Ehm-jasně. Chceš čaj nebo tak něco?"
,,Jo,prosím."
,,OK."
,,A Zayne!"
,,Ano?" Otočil se ode dveří. ,,Neuložil bys prosím Maddison."
,,Myslím,že už to dělá Liam,dohlédnu na to."
,,Díky."
Naředila jsem si vodu. Měl pravdu,studená sprcha mi pomohla. Vzala jsem do ruk můj sprchový gel,který voněl po jasmínu,ovšem zjistila jsem,že tam nic není.
,,Já toho nádheru přerazím," povzdechla jsem si. Nezbývalo mi nic jiného,než si vzít pánský sprcháč.
Zabalila jsem se do ručníku a vylezla ven. Zamířila jsem směr ,,ložnice". Oblékla jsem si svou noční košili a zalezla pod peřinu. Zayn mi donesl čaj a sedl si vedle mě. Políbil mě na čelo,načež ke mně začuchal.
,,Ty máš Harryho sprcháč."
,,Když jsi vypotřeboval ten můj?"
,,Já? Ne! Žádný tvůj sprcháč jsem nevypotřeboval!" bránil se.
,,Ne?" Přičichla jsem si k jeho tričku na spaní. ,,Proč tedy voní tvé tričko po mém jasmínovém?"
,,Nemůžu za to,že se ke mně v noci tak tiskneš."
Probodla jsem ho pohledem. ,,Byl můj oblíbený. Ty jsi normální nádhera nádherovič."
,,Víš co? Běž raději spát."
,,Moment,ten čaj."
Sáhl mi na čelo.
,,Co to děláš?" zasmála jsem se.
,,Kontroluji,jestli nemáš teplotu."
,,Jen jsem pořádně nespala a celý jsem skákala kolem Maddison,jsem unavená."
,,Zmáhá tě to,nechceš raději být doma?"
,,Ne! To bych tě viděla jak nejmíň to jde."
,,To je pravda. Zítra máme volno,tak si ji vezmu na starost."
,,Vážně?"
,,Jo,někam ji vezmu a ty si můžeš odpočinout. Přeci jenom je toho moc a už to trvá tři týdny."
,,Tak jo," usmála jsem se. Lehl si vedle mě a objal mě. ,,Víš co mě mrzí?"
,,Co?"
,,Že jsem nemohla být s Maddison první měsíce,ležela jsem v nemocnici."
Zasmál se. ,,To byly doby,nejlepší bylo,jak jí rostly zuby."
,,Povídej."
,,Pořád musela něco kousat a nejčastěji to byla moje ruka."
,,To jsi mi říkal."
,,Byla hodné miminko,skoro vůbec neplakala. Teda jen ty první dny,kdy cítila,že s ní nejsi."
ZAYN
,,Když jsme byli na očkování tak řvala jak tur,všechny ty maminky se na mě dívaly a já nevěděl,jak ji utišit. Styděl jsem se,že se o ni neumím postara," povídal jsem jí historky,které ona nemohla zažít. ,,A vůbec jsem nevěděl,jak ji mám přebalit nebo nakrmit,vždycky jsi tohle dělala ty. Později jsem se to všechno naučil,dokonce i sunar jsem ji vařil," odmlčel jsem se,slyšel jsem jen,jak Annie pravidelně oddechuje. Kluci ještě nešli spát. Podíval jsem se na ni a jemně s ní zatřásl.
,,Annie..."
Spala jako dudek. Opatrně jsem ji sundal z mého hrudníku a položil těsně vedle sebe. Něco zamumlala a přitiskla se ke mě.
Zhasnul jsem lampičku. Pozoroval jsem ji a sám pro sebe se usmíval. Uvědomil jsem si,že ona je to nejdražší,co mám.
ČTEŠ
Everything For You
FanfictionFanficiton o Zaynovi Malikovi a Annie Payne, která je ségra Liama. Tenhle příběh jsem začala psát před pár lety. Nyní jsem na něj navázala, ale abych čtenáře seznámila s dějem, přidávám tedy staré části, a je jich hodně. Celý příbeh si můžete přečí...