51. část

475 15 0
                                    


ZAYN

Nečekal jsem na kluky,až se vybalí z letiště,rovnou jsem si sebral kufry a co nejrychleji mířil k auto,které jsem si sem nechal dopravit. Koupil jsem si colu,protože se mi chtělo vážně spát a čekala mě dlouhá cesta. Všechna zavazadla jsem naskládal do kufru auta a sám si sedl za volant. Na vedlejším sedadle jsem viděl malého plyšáčka. Patřil Maddy. Vždycky ho kousala. Usmál jsem se,ale ta zpráva,co mi Annie poslala,že už ji nikdy neuvidím... Měla pravdu,přehnal jsem to. Alkohol mi zatemnil mozek. Vždyť jsem řekl,že mé dítě není moje" Raději jsem na to nemyslel a soustředil se na řízení.

Konečně jsem zastavil před domem. Vystoupil jsem a přišel ke dveřím. Zazvonil jsem,sice mám klíče,ale nechtěl jsem tam jen tak vtrhnout.

Otevřela mi Karen. Překvapivě zírala.

,,Zayne,co ty tady děláš?"

,,Ehm...zdravím. Vrátil jsem se z Ameriky. Chtěl bych mluvit s An."

,,No,to asi nepůjde."

,,Cože? - Proč?"

,,Ona není doma."

,,A kdy přijde?"

,,Je mimo zemi,přijede příští týden."

,,Kde je?"

,,V Dubaji."

,,Vzala i Maddison?"

,,Ne,ta je tady."

,,Můžu ji vidět?"

,,Ano,ale nesmíš jí to říct."

,,Děkuju."

,,Je v obýváku."

Vyzul jsem se a šel do pokoje. Seděla na koberečku a hrála si.

,,Už umí sedět," řekla Karen.

,,Dlouho jsem ji neviděl."

Přisedl jsem si k ní. ,,Ahoj Maddy."

Zvedla hlavičku a usmála se. Z hnědých vlásků měla na hlavě legračního kohouta. Oči se jí barvily dohněda. Zvedl jsem ji a položil si ji na nohy.

,,,Něco pro tebe mám."

Natahovala krk na všechny strany. Vytáhl jsem zpoza zad malou hadrovou panenku s baletní růžovou sukýnkou.

,,Podívej."

Natáhla po ní ruce. Podal jsem ji jí. Hned si ji strčila do pusy.

,,Maddy," zasmál jsem se, ,,ty taky musíš hned všechno ocucat."

,,A co v Americe Zayne? Liam mi říkal,že jde spát."

,,Skvělé to bylo. Já jsem jel hned sem."

,,Nejsi unavený?"

,,A ještě jak."

,,Nechceš se prospat?"

,,Chci být s Mad."

,,Nepojdeš hned do Londýna,ne?"

,,No,mám to v plánu."

,,Zůstaň tady. Můžeš být s Maddison."

,,Jestli vám to nevadí..."

,,Vůbec ne,aspoň mi s tím čertíkem někdo pomůže."

,,Tak jo,děkuju," usmál jsem se,ale vzápětí vyjekl bolestí. Něco mě kouslo do ruky. Podíval jsem se na to malé slintající stvoření pode mnoui. ,,Maddison!"

Everything For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat