116. část

309 18 0
                                    


Přišel jsem domů a vzal Maddy z kočárku. Bylo tady ticho.

,,Annie?!"

Nic se neozvalo . Postoupil jsem do obýváku, v tu chvíli jsem nevěděl, co si myslet. An ležela na pohovce, spala a v ruce měla prázdnou láhev od whisky.

,,Broučku, půjdeme spinkat, ano?" zeptal jsem se Mad.

,,Jo. Máma taky spí."

,,To je dobře. Půjdeme do postýlky."

Odnesl jsem ji nahoru, aspoň ona má rozum. Přečetl jsem jí pohádku, počkal, až usne. Nejraději bych u ní zůstal, ale musím dolů.

Opatrně jsem Annie vyjmul láhev z ruky. Chytil jsem jí do náruče a odnesl nahoru. Přkryl jsem jí.

,,Ach jo, Annie, proč mi přiděláváš starosti? Jsi dospělá."

Jen zamrčela a přetočila se na bok. Dal jsem jí pusu na čelo a vytáhnul mobil. Zavolal jsem Liamovi, jestli by nemohl přijít. Samozřejmě, že mohl. Upozornil jsem ho, aby nezvonil.

Než přišel, vyklidil jsem nádobí z myčky a to špinavé tam zase dal. Myslím, že ta dovolená přijde v hod. Za dva dny odlétáme do Španělska.n Konečně mi zazvonil mobil. Letěl jsem otevřít.

,,Ahoj brácho," objal mě Liam.

,,Ahoj."

,,Kde je An?"

,,Spí, pojď dál."

Následoval mě až do obýváku, kde se zarazil s povytáhnutým obočím a zíral na láhev.

,,Prosím tě, neptej se." Sedl jsem si na pohovku a z toho všeho si dal hlavu do dlaní. ,,Už prostě dál nemůžu."

Dal mi ruku na rameno.

,,Včera přišla opilá, dnes zase... já vím, že to nic neznamená, ale mám o ni strach."

,,Máte to teď těžké."

,,Včera se dostala do toho pokoje."

,,Co jsi udělal?"

,,Já...nevydržel jsem to a vynadal jí." Po tváři mi stekla slza.

,,No, nebudu lhát, neměl jsi. S tím už nic nenaděláš."

,,Pozítří jedeme do Španělska, An sama chtěla odjet."

,,Potřebujete pryč."

,,Mám pocit, že před tímhle neutečeme."

,,Časem se to spraví."

,,Nejhorší je, že je chvíli úplně normální, a pak jí přeskočí."

,,Zkoušela jsi ji dostat k psychologovi?"

,,Samozřejmě."

,,Že se ptám, děláš pro ni všechno."

,,Mám chuť od toho všeho utéct."

,,Ale to nemůžeš udělat."

,,Právě, to nemůžu udělat."

Everything For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat