96. část

367 14 1
                                    


Všichni zaraženě koukali. Fotografové na chvíli zhasli blesky, ale pak se rozhostil řev ještě větší.

,Jste těhotná?" Čekáte další dítě?" ,,Jak dlouho to víte?" ,,V kolikátém jste měsíci?" ,,Plánovali jste to?"

,,Já tě zabiju," procedila jsem skrz zuby.

,,Bože, bože, promiň lásko, já si to neuvědomil."

Protáhl nás dovnitř. Některé fanynky brečely, některé ječely jak pominuté a některé mě probodávaly nenávistným pohledem. Snažila jsem se všechno ignorovat.

Usadili nás do sálu. Maddison nechtěla sedět sama, tak jsem si ji dala na klín a Harry se šoupnul vedle mě. Před Zayna si sedla Demi. Jéé! I ona je tady? Otočila se na nás.

,,Annie, gratuluju," usmála se.

,,Děkuju."

,,Že jste to tak vyklopili."

,,To já jsem se prořekl." Sklopil hlavu. ,,Omlouvám se."

,,To nevadí, stejně by se to někdy dozvěděli."

,,Ale já tě tomu vystavil, když ti nebylo dobře."

,,Vážně, to je v pořádku."

Před nás si sedla Taylor. Opravdu tady bylo hodně celebrit. Harry potichu zaúpěl a opřel si hlavu o ruku.

,,To mi dělají naschvál."

,,Hazzounku, ty jsi můj chudáček."

,,Annie, já tady nechci sedět, já ani nevidím."

Zachichotala jsem se.

,,A ty jsi taky chudáček, Zayn to provalil."

,,No jo, už o tom píšou média."

,,Tahle premiéra je peklo. No," rozhodil rukama. ,,Musí být tak vysoká?" šeptal.

Zadržovala sem záchvat smíchu, jak jen to šlo.

,,Koukej, tam je Simon, možná ho půjdu pozdravit."

,,Prodírat se přes celou řadu? Myslím, že bys zaujal pozornost smrtky."

,,Smrtky," zasmál se. ,,Smrtky."

,,Harry, řekni mi pravdu, když půjdeme ven, budou se mě pořád na něco ptát?"

,,Jo."

,,Vážně tě přetrhnu, Zayne."

,,Promiň."

,,Co mám dělat, stejně to už nezměním."

Propletl si se mnou prsty. ,,Za pár dnů to vyprchá, vezmou to."

,,To doufám."

Ztichli jsme, protože se ztlumila světla a dopředu naklusali režisér, scénarista a hlavní postava, Anne Hatway. Chci s ní fotku! Úvodní kecy trvaly asi půl hodiny. Moc mě to nezajímalo. Maddison usnula. Jo, ta to vyřešila dobře.

Celkový film nebyl až tak zajímavý, ale na konci jsem brečela. Bylo to smutné. Američanka se zamiluje do domorodce z Mosambiku a musí si projít strastmi, než mohou být spolu, jenže on onemocní a v den svatby zemře. Velmi dojemné. Ozval se obrovský potlesk. Lidem se to asi líbilo. Vzbudilo to Maddison. Výborně.

,,Zayne, musím na toalety."

,,Počkám vás venku."

Nějak jsem se probojovala ven. Stejně už za chvíli budou všichni vycházet.

Everything For YouKde žijí příběhy. Začni objevovat