Ráno jsem probudila Melissu na snídani, měla na sobě podobné pyžamo, jako já, sexy košilku, co jsem ji půjčila, byla stejně krátká jako ta moje, cítila jsem palačinky, miluju palačinky! Sešly jsme do jídelny, ale něco nás tam překvapilo, seděli tam všichni, myslela jsem, že jsou pořád na fesťáku, ale asi jsem se sekla.
„Přijeli jste dříve?" zeptala jsem se jich.
„Jo, dnešek měl nudný program" řekla Colin, v tom se v jídelně objevila Kate a donesla tác plný palačinek.
„Ale no tak holky, jste oblečené jak štětky, to jsme neměly něco, z čeho by lezlo méně věcí?" prohlídla si nás Kate.
„Jednak je to moje pyžamo a jednak, jak já jsem mohla vědět, že přijedou dříve?" pokrčila jsem rameny a posadila se ke stolu, Melissa hned vedle mě.
„Chris? Pamatuješ si, jak sis z Kenta dělala srandu, že má cucáky na krku?" zasmál se Harry, to ne.
„No..." odpověděla jsem, věděla jsem, kam míří.
„Ty je máš taky a ne jenom na krku, i dost hluboko ve výstřihu" začal se smát, pak se k němu přidali i ostatní. Ve výstřihu jsem si jich dokonce ani nevšimla, až teď díky Harrymu.
„Jo Chris, kdo je ten šťastný?" zopakoval mi Kent přesně to, co jsem mu řekla já, když se řešili ty jeho fleky na krku.
„Jsem to já" ušklíbla se Melissa, všichni se na mě překvapeně podívali, v ten moment jsme s Melissou chytily záchvat smíchu.
„Nebyla to Mel, byl to kamarád" ušklíbla jsem se a pořád se smála.
„Eh...kamarád" potichu si Melissa odkašlala, z jejího hlasu jsem slyšela neuvěřitelné množství ironie.
„Hele nerýpej do mě, je to kamarád" vážně jsem se na ni podívala, ale koutky mi cukaly do úsměvu.
„Fajn, fajn" ironicky mi odpověděla, po jídle jsme šly nahoru, Melissa si vzala věci a spěchala domů. Chvíli jsem byla v pokoji sama. Než mi přišla zpráva.
Ryan: Pojedeš k jezeru?
Christabelle: Ano.
Ryan: Za dvacet minut tam, kde včera :)
Neváhala jsem a šla do stájí, vyvedla Dakotu, nachystala a jela, tentokrát bez sedla.
„Ahoj" pozdravil mě a usmál se.
„No ahoj" odpověděla jsem a usmála se, nikdy se nám nestalo, že by řeč stála a to ani dneska, celou cestu, až k jezeru jsme si povídali. Něco jsem tušila, takže jsem pod oblečením měla plavky a udělala jsem dobře, že jsem si je vzala, protože Ryan svého koně navedl přímo do vody a já Dakotu taky, před tím si ale sundal triko a to se mi líbilo, udělala jsem to samé koneckonců, zůstala jsem jenom v podprsence a kraťasích. Nechala jsem Dakotu, ať se ve vodě pohybuje, jak chce a seděla na jejím hřbetě.
„Chris nad něčím jsem přemýšlel" řekl najednou Ryan.
„Poslouchám" s úsměvem jsem odpověděla a zároveň jsem hladila Dakotin krk, na který jsem se i dívala.
„Víš, ty se mi líbíš a rozumím si s tebou a si fakt úžasná holka, nechtěla bys třeba něco zkusit? Jako my dva?" zeptal se na rovinu, ale copak já vím, jestli tohle chci?
„Abych řekla pravdu, překvapil si mě, ale proč ne?" usmála jsem se, měla jsem radost. Najednou seskočil ze svého koně a doplaval přímo za mnou, posadil se ke mně na Dokotin hřbet a dal mi pusu, přišlo mi to hrozně romantické, než se Dakota pohnula a dno ji zmizelo pod nohama a ona sebou leknutím škubla tak, že nás oba shodila. Hned jak jsem se nadechla, jsem dostala hlasitý záchvat smíchu a Ryan se ke mně přidal, zatím co se na nás Dakota dívala jako na zjevení. Moje mokré blond vlasy jsem měla rozházené do všech stran, taky mě to pořádně rozesmálo, nakonec jsem je ale stáhla do culíku. Najednou jsem si připadala krásně, měla jsem někoho, kdo mě měl rád a rád trávil čas se mnou, někdo, kdo mě objal, když jsem to potřebovala a někdo, před kým jsem mohla být na sto procent sama sebou.
„Jsem rád, že ses tady objevila" řekl zničehonic Ryan, když jsme leželi na dřevěném molu a snažili se trochu uschnout.
„Nápodobně" odpověděla jsem a dala mu malou pusu.
„Je mi horko" poznamenala jsem a posadila se.
„Jsi u jezera" zasmál se, i mě to přišlo úsměvné, postavila jsem se na molo a skočila do vody šipku, Ryan hned po mně.
ČTEŠ
Nový život
RomanceOd pěstounů k pěstounům ze státu do státu, nebaví mě to, z Anglie do USA a ve státech se najednou ocitnout sama, bez nikoho, rodiče nejsou a já nemám nikoho, ale kdo by chtěl adoptovat šestnáctiletou problémovou holku? „Vyznáš se ve hvězdách?" podív...