Kent ze mě co nejrychleji slezl a podíval se do otevřených dveří, stál tam a nechápavě se na nás díval.
„Kyle, co tu děláš?" zeptal se Kent, Kyle mu ale neodpověděl, nejdříve si od hlavy k patě prohlídl mě a potom i Kenta, pak běžel pryč.
„Kurva" zaklela jsem a ruce si položila na čelo.
„Klid, nemá z toho rozum" pokrčil rameny Kent.
„Jsou mu dva a půl roku, tohle si zapamatuje, nebo to někomu řekne, nebo já nevím" byla jsem nervózní, tomu se Kent jenom zasmál.
„Sotva mluví, myslím, že tohle zapomene, nebude si to pamatovat, až bude větší, komu by to řekl? Vždyť sotva mluví, pokud sis nevšimla, doběhl sem v plínce" zasmál se Kent, mě to vtipné nepřišlo. Oba jsme s Kentem věděli, že pokračování nebude, takže jsem se rychle oblíkla a šla dolů, společně s Kentem, ale dole, těsně před dveřmi ven se objevila Kate s Kylem v náruči.
„Bella Kent si hláli" žažvatlal.
„Co říkáš? Hráli?" zeptala se Kate. Kyle jenom přikývl a Kate se na nás podívala, asi chtěla vědět, co vlastně Kyle viděl a co se snaží říct.
„Jo, Kent byl u mě, ukazovala jsem mu jenom nějakou knížku" zasmála jsem se, jestli něco umím, je to lhát, i když tohle mělo do půjčování knížky zatraceně daleko.
„Dobře" přikývla Kate a odešla, já a Kent jsme vyšli před dům.
„Co blbneš? Já a knížka?" podíval se na mě se zdviženým obočím, chtěl vypadat vážně, ale koutky mu cukaly do úsměvu.
„měl si lepší nápad?" ušklíbla jsem se, ale na cestě jsem zahlídla červené auto, to bude Marta, Kent už mi nestihl odpovědět, protože jsem šla k cestě, aby mě mohly vzít.
„Ahoj Chris" pozdravila mě Marta.
„Dobrý den" odpověděla jsem ji, ale ona se začala smát.
„Říkala jsem ti, ať mi říkáš Marto, ale tykání jsem ti nenabídla, moje chyba, takže Chris, tykej mi" zasmála se, taky mi to přišlo úsměvné.
„Dobře" odpověděla jsem, celou cestu jsme si povídaly všechny tři, vlastně to hrozně rychle uteklo, za chvíli jsme s Melissou stály před nákupním centrem, obrovským nákupním centrem.
„Díky mami" řekla Mel. „Díky Marto" dodala jsem.
„Nemáte za co, budu tady ve dvě" řekla a odjela, to už mě Mel táhla do obchodů, jednoho za druhým, bylo to poprvé, co jsem se nemusela podívat na cenovku a zjišťovat jestli na to mám, prostě jsem si vzala, co jsem chtěla, co se mi líbilo, mohla jsem si neomezeně vybírat i v nejlepších značkových obchodech, najednou jsem na to měla, měla jsem na účtu jeden milion dolarů! Koupila jsem pár věcí i Melisse, zakázala mi jí cokoliv kupovat, ale já prostě chtěla a mohla.
„Victoria's secret můžeme přejít ne?" zasmála se Mel, ale to už jsem šla dovnitř, koupila jsem si nějaké sexy prádýlko, podvazky, sexy noční košilky a plno jiných věcí. Nebylo to jenom tím, že se objevil Kent, ale některé holky ujíždějí na botách a kabelkách a já miluju ladící spodní prádlo a sexy košilky a podobné věci, dokonce mám i místo ve skříni zvlášť na takové věci. Potom jsme si s Melissou šly sednout do nějaké restaurace, měly jsme hlad.
„Promiň, že se tak ptám, klidně mě zastav, ale kde si na to všechno vzala peníze? Je to značkové oblečení a tys ho nakoupila hromadu" řekla Mel a přitom se rýpala ve špagetách. Všechno jsem ji vysvětlila, kde jsem přišla k penězům a jak to všechno je, byla hodně překvapena a dostalo ji to, a koho ne?
Jestli jde o to, co jsem si koupila, byly to samé kraťasy, trička, košile, jedny plavky, tílka, sem tam nějaké legíny, dvě mikiny, dokonce jsem si koupila i dva klobouky, patery šaty a tři sukně, pak nějaké dámské věci, gumičky, sponky, parfémy, sem tam nějaký náramek, nové boty, místo těch mých roztrhaných a plno jiných věcí. Oblečení jsem moc neměla, buď to jsem měla něco zimního, nebo podzimního, protože v Seattlu je zima pořád, a věci z Colorada už mi byly malé, sama jsem vlastních věcí neměla moc. S Melissou jsme si krásně popovídaly, když nahodila téma, které jsem moc řešit nechtěla. Kluci, ptala se hlavně na Ryana.
„Chris, on je úplně úžasný kluk, prostě prototyp dokonalého romantika, ale jestli něco umí, je to tahat holky do postele, je šarmantní, hezký a já nevím, co dál. Ale nebuď prosím další holka, se kterou se vyspí a nechá ji, nepusť ho tak daleko, není zas takový parchant, umí mít i rád a řekla bych, že ty ses mu dost dostala pod kůži"
ČTEŠ
Nový život
RomanceOd pěstounů k pěstounům ze státu do státu, nebaví mě to, z Anglie do USA a ve státech se najednou ocitnout sama, bez nikoho, rodiče nejsou a já nemám nikoho, ale kdo by chtěl adoptovat šestnáctiletou problémovou holku? „Vyznáš se ve hvězdách?" podív...