Zobudím sa s bolesťou hlavy.
,, Au au au "-syknem keď sa posadím na posteľ.
Chytila som si líco, pretože ma celkom zabolelo.
Bolo mi zle, zima a začala som kýchať.
,, Clara?"
Lysanna sedela za menším stolíkom.
,, Ahoj "-chytila som si čelo.
,, Pre Bohyňu, čo sa s tebou stalo?! Alfa nám to nechcel povedať keď ťa zaviedol k nášmu doktorovi. "-v jej tvári bolo znepokojenie a strach.
,, Nič zvláštne len som sa pokúsila o útek" - bolestivo syknem a Lysanna ku mne pribehne a chytí mi líca.
,, To nie...kedy si naposledy jedla? "
,, No bolo to vtedy keď si pre mňa prišiel...mala som vtedy len raňajky"
,, To nie, neboj sa. Mám tu všetko potrebné "-rozbehla sa a priniesla mi tacku s raňajkami.
Boli to lievance...úžasne vyzerajúce lievance.
Ani som sa nenazdala keď som ich do seba začala tlačiť ale pri kusaní ma bolelo líce. Takže moje výrazi tváre boli dosť smiešne.
,,Koľko je hodín?" - zamrmlala som.
,, Eh...7:45"
,, Super "-pokračovala som v jedení.
,, Čo sa ti všetko stalo pri úteku? "
,, Nič. Mám len doničený zadok, brucho a peru."
,, A to líce?! "
,, To mám od tvojho alfi"
,, Začo ti pre Bohyňu vrazil ?! "
,, Pretože som ho asi nahnevala a..." - hovorila som žúvajuci a mávala som rukami.
No Lysanna na mňa aj tak pozerala divne.,, Počkaj počkaj...dovolila si mu aby sa ťa dotkol?"-chytí ma za ruky a preruší ma v mojom rozprávaní.
,, Nie"
,, Tak ako je možné že sa ťa môže dotýkať? "
,, Neviem..." - tiež sa zamyslím.
,,...je to divné ",,Divné je slabé slovo! Toto je príšerne divné, tak že to už divnejšie nemôže byť! " - začne so mnou kývať.
,, Ako je to možné Clara! Veď máš mať obranu ako samica! ",, Máš taký pocit že to viem?! A netrás so mnou! Ak mi kvôli tebe spadnú lievance tak zistíš moju temnú stránku o ktorej viem iba ja! "-prižmúrim oči a ona ma ihneď pustí.
,, Prepáč...no je to šok...vieš čo? No ja to zistím "-sľúby mi s iskierkami v očiach.
,, Nemusíš "
,, Musím, mám prístup k dokumentom, keďže som ako sekretárka, takže určite zistím ako je to možné"
,, Eh...určite?"
YOU ARE READING
Our Destiny
Werewolf,, To je môj brat, pustite ma! "-zvriesknem no oni nič...ťahajú ma od neho preč. ,, Nie! To nemôžete!" - berú ma od neho...ignorujú ma...kričím po nich, trhám sa ale...nemá to účinok...jediné čo mi ostáva je...premeniť sa. ------- To sa stalo pár dn...