31.kapitola

6.1K 246 15
                                    

@urkhkuhgovamelania, prepáč že som ti neodpovedala na správu ale nešlo mi ju poslať 😓😓 takže tu mááááš kapitolu.❤❤❤

✒✒✒✒

Prešli ďalšie dni. Konkrétne tri. Otec už odišiel a nejak sa mi nedarí sa s ním spojiť. Bratovi tiež nejak často nevolám. Veď je teraz s Noemi...nechcem ho otravovať nejakými prkotinami.
Taktiež by som mu nemala ani čo povedať. Nič také sa nestalo. Brandon začal opäť pracovať ako mu len sila jeho organizmu dovoľuje a ja samozrejme tiež pomáham ako len môžem. Ide nám to priam výborne. Ak Brandon spraví posledných dvadsaťosem papierov tak má už všetky papierovačky za sebou a tiež som zistila že Lysanna má superschopnosti. Ona totiž vie jednou rukou písať na notebooku, s tou druhou listovať papiere a vôbec nechýba ako so mnou môže komunikovať. Teda...mohla. Lysanna má už po práci. Teraz sa už venuje svojim zásnubám. Taktiež som zistila že ak sa Brandon naserie tak dokáže zničiť veci jediným kopnutím. Fakt...totiž včera nemohol nájsť zakladač ktorý sa mal poslať vten deň. Tak sa nasral že sa až čiastočne premenil a len tým že kopol do stoličky, tak sa odrazila a vletela priamo do steny. Stolička sa vyhodila. Teraz ma ďalšiu z hnedej kože a tá diera...no...to je podľa Brandna v pohode. Tvrdí totiž : ,,Ak to nespôsobilo dieru na druhej strane steny tak je to v pohode..." - čo by som veľmi netvrdila...

...on je proste iná liga.

Teda...je jedna novina ktorú mi Brandon neustále opakuje. No vlastne, nie je to novina. Ide o naše spojenie ktoré sa koná o necelý týždeň - už len päť dní.
Stal sa tým posadnutý a neustále mi hovorí : ,,Láska koľko chceš pozvať hostí? Láska aké chceš občerstvenie? Láska..."

Vtedy na neho len zakričím presne toto: ,, Už doriti mlč! "

Vážne ma už s tým otravuje. Je ako kliešť v zadku. Proste len lezie na nervy.

------

,, Bude Alfa v pohode že si so mnou? "

,, Pfff jasne že bude. No len nech si skúsi sťažovať."- prekrížila som si ruky na hrudi.

,, No iba máloktoré ženy pôjdu od svojho frajera preč, keď si odskočí na záchod a utečú za svojimi kamoškami."- vzdychla si a vyložila nohy na operádlo stoličky.

,, Už mi lezie na nervy. Normálne čakám kedy mi do mobilu inštaluje sledovací čip."

,, Tak chce byť s tebou, chapeš. Veď si vezmi že konečne sa k sebe chováte ako ku spriaznenej duši. Každú chvíľku chce stráviť s tebou."

Tak teraz som si až odfŕkla.
,, Ako často si so Samom? "- aaaaaaa ten jej pohľad hovorí za všetko.

,,Akože ako?...pfffff...vždy keď si nájdeme čas."

,, Teraz máš voľno a oni maju prestávku. "

,, Joooj Clara! To mi nerob! "

,, Tak mi nehovor aby som s ním bola v jednom kuse keď so svojim snúbencom tráviš minimum času. Toľko spoločného trávenia už proste lezie na mozog."-ukázala som jej rukami ako mi ide vybuchnúť hlava. Ale bez srandy. Vážne mi chce prasknúť.
,, Inak...nezdá sa ti, že sa ten stôl hýbe?"- s hrôzou som sa naň dívala. Je to ako pri zemetrasení alebo pri nejakom úteku zvieraťov.
,, Blíži sa..."- môj dych sa veľmi rýchlo zrýchlil.

,, Hej jasne"- prevrátila očami.
,, Nejde k nám nikto."

,, Ver mi...ide. Musíš ma schovať!"- prudko som sa postavila a chytila ju za ramena s dosť bojazlivým pohľadom.

,, Kľud. Sadni si"- prudko ma posadila.
,,Stavím sa s tebou o dezert že sa ti to len-"

,, Clara!"- nieeeee....prosím!

Our DestinyWhere stories live. Discover now