5.kapitola

6.3K 278 33
                                    

Corny sa prudko vystrel a pomaly sa pozrel cez okno.

,, Sakra... "

,, Čo sa deje?"

,, Clara, choď do svojej izby a schovaj sa "

,, Počkaj...myslíš tým?... "

Prikývol.
,, Prišiel si po teba"

Mňa striaslo a nemohla som dýchať.

,, Corny ale..."-stlačila som päste.

,, Sú asi piati...Clara, choď"

Pre Bohyňu...ja nemôžem...ja nechcem...nechcem aby si ma odviedol. Neviem kto to je...neviem čo je zač...no ale Corny...vie kto to je?

,, Poznáš ich? "

,, Áno..." - kusol si do pery.
,,...je to rod..." - na chvíľku sa odmlčal. ,, rod Dark"

No do...to nie...to nie je možné...to nemôže byť pravda. Nie nie nie. Prečo práve oni. Je toľko rodov a moja spriaznená duša musí byť práve z tohto rodu...

,, Corny...ja k ním nechcem ísť "

Prudko sa otočil a podišiel ku mne.

Usmial sa ma mňa a objal.
,, Neboj sa."

Pozrel mi do očí ale jeho pohľad sprísnel.
,, Choď do izby "

Prikývla som, ihneď sa rozbehla k schodom a následne sa zatvorila v izbe.

Nedalo mi to...musela...musela som sa proste pozrieť cez okno.

Opatrne som vykukla a pomaly ho otvorila. Mala som perfektný výhľad na situáciu.

Corny si nevšimol všetkých...je ich sedem. Prišli na troch autách...čiernych autách.

Všetci boli oblečený do čierna. Boli v nejakej zvláštnej formácii.

Nadýchla som sa a do nosa mi veľmi bila tá karamelovo-škoricová vôňa, takže som sa snažila vyhľadať zdroj toho pachu.

Nebolo to nadlho.

Stál presne v strede.

Mal čierne vlasy a môžem si tipnúť že aj oči...bol vysoký ako môj brat a bolo jasne vidieť cez tú jeho košeľu že je vypracovaný.

bol vysoký ako môj brat a bolo jasne vidieť cez tú jeho košeľu že je vypracovaný

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Mám taký pocit že to bude veľký narcis.

,, Čo tu chceš Brandon "-Corny vyšiel z domu a postavil sa dopredu.

Brandon...Brandon...Brandon to meno mi niečo hovorí...

Clara ty blbka veď to je Brandon Dark...syn toho mŕtveho alfi...-ozve sa moje vlčie ja...no nie ozve ale začne až zavíjať.

Mňa drbne. Moja spriaznená duša je...ON?!
Prosím to nie...to nemôže byť pravda. Ktokoľvek len nie on.

Ako to že nie. Veď sa na neho pozri. Je ako model...a plus ako vidíš prišiel si nás aj pýtať aby si nás odviezol.

Our DestinyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang