21.kapitola

5.5K 247 13
                                    

Túto časť chcem venovať al_ex_and_ra ❤️❤️. Ďakujem za každý jeden povzbudivý komentár. Stále sa nad nimi usmejem a posúvajú ma ďalej aby som sa snažila čo najlepšie písať. ❤️❤️. Ďakujem.

🖋️🖋️🖋️🖋️🖋️🖋️

Moje viečka sa od seba pomaly odlepia a ja zbadám že moja ruka je na podlahe.

To som sa tak prevaľovala alebo čo?

Moment...

Jaaaaj veď ja ležím na zadných sedadlách. Aha, chápem, už mi to dáva zmysel. Už som si myslela že som robila divné polohy na sedadle.

Počujem motor a pohyb auta. Dúfam že nešiel celú noc...pretože to by bola vážne sila.

Pretrela som si oči a posadila sa. Moje vlasy sú určite do všetkých svetových strán. No našťastie som si vzala kefu na vlasy, čiže moja záchrana.

,, Už si hore? "

Súhlasne som zamrmlala, keďže nemám veľmi chuť hovoriť.

,, Ako sa cítiš?"

Teraz som skôr zavrčala.

,, Chápem, vyspala si sa zle "-presne tak! Vyspala som sa fakt zle. Proste posteľ a sedadlá nie sú to isté.

Vzala som z ruksaku kefu a začala si kefovať vlasy. Už teraz viem že budú rovné a nie tak pekne natočené. Škoda...lebo boli vážne úžasné.

Keď už som si bola istá že sú celkom rozčesané tak som kefu odložila a cez stred auta sa začala prepchávať dopredu.

,, Ale no ták! Najprv ma varuj než ideš robiť niečo tak extrémne "

Mojou odpoveďou bolo zase len zavrčanie.

Sadla som si na sedadlo a unavene si oprela hlavu o okno.
,, Ako ďaleko sme?"

,, Ešte tak hodinu a pól a budeme tam "- unavene si pretrel oči a vzdychol.

,, Spal si vôbec?"

,, Hej...tri hodinky. Chcel som si len na hodinku zdriemnúť, no nejak sa to predĺžilo" - akoby mu bolo ľúto že si pospal dlhšie. No je on normálny? Veď sa nemôže teraz nasilu držať hore!

,, Práveže som rada že aspoň tie tri hodiny si si oddýchol. Kľudne si mohol aj viac "

Nesúhlasne pokrútil hlavou.
,, To nejde. Nechcem to zdržiavať. "

,, Ide aj o tvoje zdravie. Nemôžeš sa teraz namáhať. S bratom sa stretnem. To máš jasné, takže nepotrebujem aby si odpadol. "-vážne to nie je sranda. Brandon vyzerá vážne unavene.
,, Zastav "

,, Čo? Prečo?"

,, Proste to sprav "-prikázala som.

Brandon na mňa nahnevane pozrel a prižmúril oči.
,, Veď sme o chvíľku v ciely"-to je idiot.

,, Ale musíme! Treba mi na wc"

Our DestinyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora