34

1.4K 87 37
                                    

"От днес ще живееш с мен...."
"Какво! Защо?!" изненада се ти
"Не искам да оставаш сама тук, след като видях с какъв човек делиш мезонета...той може пак да опита да ти направи нещо....страх ме е" отговори честно Джънгкук "А и много искам да сме заедно колкото се може повече време"
"Добре, съгласна съм. Обичам те прекалено много и не мога да ти откажа каквото и да е било"
"И аз те обичам, любов. Сега хайде да се прибираме. Ще изпратя някой да ти събере нещата после"
Така двамата тръгнахте към апартамента на Куки.
Щом влязохте в него той затвори бързо вратата и те притисна към нея.
"Липсваше ми, любов" каза Джънгкук и не ти даде шанс да му отговориш, защото те целуна. Целувката беше доста дълга, но накрая и двамата се отделихте от нея
"И....аз....те....обичам...Куки" отговори му ти, все още задъхана от миналата случка. Виждайки те в това състоятие, Джънгкук се усмихна самодоволно.
"Въздух ли не ни достига,любов? подразни те
"Моля....за какво изобщо.....говориш....добре съм..." все още накъсваше думите си
"Сигурна ли си? Защото си мисля, че ако те целуна още веднъж, ще умреш от задушаване" продължи той и се изсмя
"Не е....вярно"
"Така ли? Ами нека проверим тогава" с тези думи Джънгкук отново се наведе към теб,но преди да успее да те целуне, ти се отдръпна. Кук допря устните си до входната врата
"Етоо, сега имаш партньор с когото можеш да се целуваш вечно" изсмя се ти и избяга
"Т/ИИИ!!! ВЪРНИ СЕ ТУК!" викаше Куки като те преследваше из стаите.
Ти спря да си починеш, но тогава усети как две ръце хващат талията ти.
"Мислеше си, че можеш да избягаш от мен ли, любов?" прошепна Кук в ухото ти като постави главата си върху рамото ти. Ти не посмя да кажеш нищо и просто стоеше на мястото си."Няма да ти се размине този път" той те повдигна и те занесе в спалнята.
"Пусни ме, пусни ме!" изведнъж Кук те хвърли на леглото и се качи върху теб. Хвана ръцете ти и доближи лицето си към твоето.
"Време е за отмъщението ми, Т/И" съобщи Джънгкук заплашително
"К-какво о-отмъщение?" Притесни се ти
"Това!" Каза силно Куки и започна да те гъделичка. Ти не се сдържа и се разсмя
"Спри! Моля те, любов...СПРИ!" викаше през смеха си
"Хммм, давам ти избор. Да продължа да те гъделичкам или.....да ме целунеш докато не ти остане въздух?"
"Т-това не е честно....нито едно" смееше се ти
"Избери, любов. Аз нямам нищо против двете"
"Д-добре....а-ами.....в-втор...в-второ-"
"Второто? Целувката?" помогна ти да довършиш
"Д-да" каза едва-едва ти и в този момент гъделичкането спря
"Добър избор, любов" отвърна Кук със същата самодоволна усмивка като започна да се доближава до теб. Най-накрая устните ви се сляха. Ти уви ръцете си около врата, а краката около таза му и го придърпа към теб. В същото време той постави своите ръце около талията ти, а краката от двете ти страни. Целувката бе дълбока и изпълнена с любов. След минута усети, че не ти достига въздух и затова опита да се отдръпнеш, но Джънгкук не ти позволи. Той продължи целувката докато се усмихваше в нея. За щастие се смили над теб и я прекрати, за да си поемеш въздух.
"ЩЯХ....ДА....УМРА...ДЖЪНГКУК.........МРАЗЯ ТЕ" извика ти като цялото ти лице бе почервеняло
"И аз те обичам, Т/И" отвърна той като показа заешката си усмивка и те прегърна.

Ето и от мен един cute moment. Дано ви хареса❣❣❣

𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚢Where stories live. Discover now