~седмица по-късно~
Днес беше денят. Днес с Джънгкук щяхте да станете истинско семейство. Макар да бе много щастлива от този факт, част от теб се притесняваше. Имаше чувството, че нещо лошо ще се случи.
"Хей, усмихни се. Защо гледаш така? Та днес е сватбата ти, Т/И" каза Лиса докато правеше последните щрихи по грима ти.
"Не знам....просто усещам, че нещо ще се обърка." отговори й тихо ти
"Всичко ще е наред. Просто си нервна, успокой се. Когато излезеш на олтара и видиш усмивката на Джънгкук всичките ти притеснения ще изчезнат. Обещавам" посъветва те тя и продължи работата си.
~час по-късно~
"Ииии......готово" извика радостно Лиса
"Свърши ли?!"
"Да, сега върви, защото церемонията скоро ще започне. ХАЙДЕ ЖИВО, ЖИВО!" подкани те тя и те изгони от гримьорната.
"Сестричке, готова ли си?" Попита Шуга, който идваше към теб с голяма усмивка.
"А-ами, мисля, че да...."
"Тогава да вървим" каза той и започна да те води към залата. Тъй като баща ти ви бе изоставил, Шуга щеше да даде ръката ти на Джънгкук. Вече стоеше пред вратата на залата и ясно можеше да чуеш музиката и говора на хората. Това още повече те притесни. Все още стоеше вкаменена, когато вратата се отвори и сватбената мелодия зазвуча. Брат ти хвана ръката ти като ти даде топла усмивка и те поведе към олтара. Там седеше той-любовта на живота ти. Погледите ви бяха вкопчени един в друг. Щом стигна до него и докосна ръката му , всичките ти притеснения изчезнаха. Лиса бе права. Куки ти даде така желаното спокойствие.
"Събрали сме се тук, за да слеем тези две влюбени души в свещен съюз...." свещеника започна церемонията и в залата настана мълчание.
"Ти Джеон Джънгкук, приемаш ли Т/И за своя законна съпруга"
"Да"
"А ти Т/И приемаш ли Джеон Джънгкук за свой законен съпруг"
"Д-да"
"Тогава с дадената ми сила ви провъзгласявам за съпруг и съпруга. Можете да...." преди свещеника да довърши, Кук те потопи в дълбота и страстна целувка"продължите това, което правите"
Вие се отделихте плавно и се усмихнахте един на друг. След това отидохте в ресторанта, в който щяхте да празнувате.
"Поздравления" извикаха всички от БТС и ви прегърнаха
"Браво, най-накрая официално сте свързани. Никой не може да ви раздели" допълни Лиса
"След тях сме ние, скъпа" каза й Ви и я прегърна. Това я накара да се изчерви като домат.
"Т/И, настани се удобно и се приготви за шоу" прошепна Джимин в ухото ти
"Какво шоу?" учуди се ти
"Ще разбереш" намеси се Хоби
В този момент светлините угаснаха така че само центъра на ресторанта бе осветен. В него застана Джънгкук с микрофон в ръка. Пусна се музика и той започна да пее като с всеки куплет се доближаваше все повече до теб
"You are the sunlight that rose again in my life
The second coming of the dreams from my youth
I don't know what this emotion is
Perhaps this is also the inside of a dream
A dream is the blue mirage of the desert
Deep inside of me, a priori
I became happy to the point of being unable to breathe
The surroundings, bit by bit, become clearer"
След като приключи изпълнението, ти усети как сълзи се стичат от очите ти. Джънгкук ги изтри с пръста си и те прегърна силно.
"Обичам те много, Т/И. Знай, че винаги ще съм до теб и ще те пазя. Без любовта ти живота ми е нищо. Ти си моя лъч светли-" преди да довърши изречението си, в ресторанта се чу изстрел. В следващия момент Джънгкук те освободи от обятията си и падна на пода. Кръв покриваше тялото му......
YOU ARE READING
𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚢
Fanfiction"Т/И, събуди се, моля те! Остани с мен." каза Джънгкук докато те носеше към болницата. Сълзи започнаха да падат от очите му, но тогава.....