59

1.7K 93 54
                                    

~На сутринта~
Събуди се, усещайки десетки целувки да заливат лицето ти. Щом отвори очи, пред теб се откри заешката усмивка на Джънгкук.
"Най-накрая си будна, любов" каза като продължи да те целува.
"Някой е много щастлив днес. Какъв е повода?"
"Ти си....просто правиш живота ми по-хубав. Стига ми единствено да заспивам в прегръдките ти и да се събуждам отново там. Не бих могъл да мечтая за нещо повече от това, което ми даваш...обич, подкрепа и топлина. Обичам те, Т/И" отговори с нежен глас Куки
"Аз също те обичам"прошепна му и се опита да станеш от леглото, но той ти попречи. Уви ръцете си около талията ти и те притисна към него"Кук, пусни ме...Трябва да се приготвя"
"Нека просто....постоим така още малко" отвърна тихо и затвори очите си. След няколко секунди рязко ги отвори и те освободи от хватката си"Като се замисля си права, отиди и се оправи"
Ти го погледна въпросително и тъкмо щеше да го попиташ какво става, когато мислите ти бяха прекъснати от целувка. Устните на Кук се движеха в синхрон с твоите. След известно време този така сладък момент приключи и двамата се отделихте.
"Знам, че имаш въпроси, но обещавам, че ще ти дам отговори по-късно. Сега върви~" изкомандва бързо той и стана от леглото като започна да се облича.
След час двамата бяхте напълно готови. Джънгкук дойде до теб и те прегърна, поставяйки главата си на рамото ти.
"Ще тръгваме ли, любов?"
"Т-тръгваме, к-къде" попита леко притеснено, което накара Кук да се усмихне самодоволно.
"Изненада" каза и в следващия момент постави тъмен плат върху очите ти.
"Какво е това?"
"Питаш прекалено много неща, Т/И?" отговори и хвана ръката ти като започна да те води в незнайна за теб посока. Мина се доста време и вие продължавахте да вървите. Напрежението в теб се увеличаваше с всяка минута. Изведнъж усети как Джънгкук спря и махна плата от лицето ти. Ти се огледа и остана безмълвна. Носеше се над острова в голям балон с горещ въздух. Гледката бе опияняваща, но огромната височина те парализира. Съпругът ти се доближи до теб и хвана ръката ти.
"Не е нужно да се страхуваш, тук съм. Всичко е наред, забрави за тревогите си и се наслади на красотата наоколо" успокои те Кук"Знам, че това е странно и неочаквано, любов. Просто исках да създам спомен, който да пазиш вечно в съзнанието си"
Ти се изкикоти и го погледна"Но всеки момент с теб е незабравим, Джънгкук. От усмивките и прегръдките до късните разговори и целувки. Толкова дълго колкото ти си с мен, живота ми не може да е по-добър. Понякога се питам дали наистина те заслужавам"
"Аз трябва да си задавам този въпрос, Т/И" отвърна, усмихвайки се широко"Обичам те, няма да ми омръзне да го казвам никога"
Ти се доближи до него и сля устните ви в дълга и дълбока целувка. Уви ръцете си около врата му и го доближи към себе си. А щом се отделихте един от друг, отново се потопихте в прелестта на света около вас.

𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚢Where stories live. Discover now