41

1.2K 79 17
                                    

"ДЖЪНГКУК!!!" извика ти като видя неподвижното му тяло в краката си.
"ВИКНЕТЕ ЛИНЕЙКА!" нареди Шуга и изтича при теб"Всичко е наред, Т/И! Той ще се оправи!"
Ти не можеше да кажеш нищо. Просто седеше и гледаше към Кук с насълзени очи. Изведнъж нещо друго привлече вниманието ти, две мистериозни фигури облечени в черно ходеха бързо към изхода на ресторанта. Ти ги огледа внимателно и забеляза, че едната държи...........пистолет?
"Т/И? Кажи нещо, моля те! Отговори ми!" молеше те Шуга, но ти все още мълчеше. Той проследи точката към която гледаше и разбра какво става.
"ВИЕ, СПРЕТЕ ВЕДНАГА!" извика брат ти на двете фигури, но това само ги накара да избягат през вратата."Хоби, Джин елате с мен!" Изкомандва той и с момчетата започнаха да преследват престъпниците. През това време линейката дойде и спешния екип взе Джънгкук. Ти още не мърдаше от мястото си.
"Т/И, хайде....ще отидем заедно до болницата. Ние ще те закараме" предложи Ви, а ти само кимна и се качи в колата с тях. Пътят до там бе мълчалив, никой от вас не казваше нищо.
~в болницата~
Вие изтичахте вътре и пред очите ви се откри Джънгкук, когото точно вкарваха в една стая.
"Как е той? Нещата сериозни ли са?" Обърна се Намджун към един от лекарите
"Изтрелът е нанесен в лявата част на гръдния му кош. Все още не знаем дали сърцето му е засегнато, а от това зависи в какво състояние е пациентът. Моля настанете се и изчакайте, а ние ще ви уведомим като разберем" обясни доктора, а момчета кимнаха бавно в знак на съгласие.
"Вината е изцяло моя" проговори най-накрая ти като малка сълза падна от окото ти
"Ти нищо не си направила Т/И, не се обвинявай" утеши те Джимин и те прегърна
"Напротив, Джънгкук е тук заради мен. Ако не се бях върнала в Корея, той нямаше да-"
"Изпитва радост отново! Т/И, преди да се появивиш пак в живота му, Кук приемаше всеки ден за ново мъчение. Подтискаше всичките си чувства и не се отваряше пред никого. Единственото нещо, което искаше е да си до него. Ти имаш вина само в това, че правиш светът му по-хубав" прекъсна те Намджун и ти даде тъжна усмивка
"Просто няма да си простя, ако нещо му се случи. Обичам го прекалено много" обясни ти и заплака тихо
"Но той ще е добре! Всички знаем колко силен е Джънгкук! Няма друг избор освен да се оправи" добави Ви и всички се прегърнахте. Настана мълчание докато изведнъж..
"Как е той?" Извикаха Шуга, Хоби и Джин в едни глас като влязоха в болницата.
"Все още не знаем, но....КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ СЕ Е СЛУЧИЛО С ВАС!!??" Шакира се Джимин като видя приятелите си раздърпани и покрити с кръв.
"Ами да кажем просто, че намерихме виновниците за състоянието на Джънгкук и ги предадохме на полицията....но преди това си 'поговорихме с тях'" обясни Джин и се усмихна дяволски
"Е, кои са те?" попита плахо ти
"Ами....Айрийн и някакъв тип на име Марк....Познаваш ли го?"
"Марк?..."

𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚢Where stories live. Discover now