След концерта с Джънгкук се прибрахте в апартамента му. Денят бе много уморителен затова двамата заспахте веднага.
На следващата сутрин, ти стана рано и реши да приготвиш нещо специално на гаджето си. Отиде в кухнята и започна да готвиш любимата му закуска.
Почти беше готова, когато усети как някой те прегръща отзад.
"Добро утро, любов" каза Джънгкук и сложи главата си на рамото ти
"Д-добро утро....К-как спа" попита притеснено ти и скри храната.
"Хъм....добре...Какво криеш тук" отговори и се опита да види какво правиш, но ти го спря
"Не гледай!!! Изненада е!"
"Виж ти! Кой сега е мистериозния в тази връзка!? Хубаво, извикай ме като приключиш! И не забравяй за задачата ти в 14 часа"
"Добр-....чакай КАКВА ЗАДАЧА!?"
"Ще избираш булчинска рокля с Лиса! Забравих ли да ти спомена....опа....съжалявам, любов" каза Куки и избяга от кухнята.
"Ъъъъ, ДЖЪНГКУК!!!"
Ти се върна към работата си и след 10 минути беше напълно готова. Всичко бе сервирано и оставаше само да извикаш Кук.
"Любов...приключих. Можеш да дойдеш" каза ти като влизаше в спалнята. Там видя Куки....заспал. Приближи се до него и нежно се опита да го събудиш." Любов, ставай. Изненадата ти е готова"
Джънгкук отвори очи и като те видя, веднага те бутна на леглото.
"Кук, какво пра-" преди да свършиш той те целуна. Устите му покриваха твоите и правеха момента толкова приятен.
"Добро утро.....отново" каза той като се отдели от целувката и показа своята заешка усмивка.
Двамата слязохте в кухнята
"Лооол, сама ли направи всичко това?" попита изненадано той
"Естествено. Харесва ли ти?"
"Не го харесвам, обичам го!!! Невероятно е, че си подготвила това за мен. Благодаря, любов" благодари Кук и двамата започнахте да закусвате.
След като приключихте отидохте да гледате филм в хола. През това време на вратата се звънна. Ти отвори и видя развълнуваното лице на Лиса
"Готова? Да вървим?!" заповяда тя и те поведе извън мезонета
"Къде отиваме?!"
"Да ти намерим идеалната рокля. ХАЙДЕЕЕ!!"
~3 часа по-късно~
Вие обиколихте над десет магазина и все още не откривахте желаното.
Влязохте в поредния, когато вниманието ти бе привлечено от една красива рокля. Тя не бе украсена с много неща и точно това те накара да я харесаш.
"Май си имаме победител, а?" попита ентусиазирано Лиса
"Предполагам, че да....нека я пробвам"
Ти я облече и когато се показа пред Лиса видя гигантска усмивка на лицето й
"Взимаме я!!"
"С-сигурна ли си? Дали на Джънгкук ще му хареса" попита плахо ти
"Ще я обикне! Това е роклята за теб"
"Но-"
"Няма но, решено е! Купуваме тази" прекъсна те Лиса. Двете напуснахте магазина и започнахте да се разхождате.
"Мислиш ли, че направихме правилния избор" отново се паникьоса ти
"Аххх, спри с тези притеснения. Джънгкук е влюбен в теб...дори да облечеш плик за буклук пак ще те мисли за най-красивото момиче на света!"
"Наистина?"
"АМИ ДА....СЕГА СЕ УСПОКОЙ И ЩЕ РАЗБЕРЕШ,ЧЕ СЪМ ПРАВА ДРУГАТА СЕДМИЦА" обеди те Лиса
YOU ARE READING
𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚢
Fanfiction"Т/И, събуди се, моля те! Остани с мен." каза Джънгкук докато те носеше към болницата. Сълзи започнаха да падат от очите му, но тогава.....