45

1.2K 80 25
                                    

~Няколко седмици по-късно~
Джънгкук вече бе изписан от болницата и двамата се радвахте на компанията си в парка. Ненадейно съзряхте голям фонтан недалеч от вас.
"Нека си пожелаем нещо, любов" предложи Джънгкук като показа заешката си усмивка. В следващия момент хвана ръката ти и започна да те води натам.
"Пожелавам си това да продължи вечно! Да съм с теб, да бъдем семейство завинаги и никога да не се разделяме" каза той и хвърли монетата във фонтана. Настъпи твоя ред....
"Пожелавам си, да сме-"
"Куки?!" преди да довършиш някакъв глас те прекъсна. Обърнахте се и видяхте момиче с широка усмивка да гледа към вас.
"Йери?!" извика Джънгкук и изтича при нея, след миг двамата бяха прегърнати.
"Липсваше ми"
"И ти на мен"
'Откъде ли се познават'учуди се ти
"Йери, ела. Трябва да те запозная с някого. Това е съпругата ми, Т/И" представи те той "Любов, това е най-добрата ми приятелка Йери. Израстнахме заедно, но тя се премести в Бусан, за да учи и постепенно загубих контакт с нея"
"Приятно ми е" отговорихте заедно
"Това ми напомни, кога се върна в Сеул?" попина Кук
"Преди два дни, много ми липсваше и реших, че трябва да те посетя. След няколко седмици пак заминавам, но имам малко време, което да прекарам с теб" отговори Йери като го целуна по бузата. Ти направи всичко възможно да не ревнуваш.
"Имаш ли къде да останеш?" опита се да смениш темата
"Всъщност, още не. Куки, бих искала да те помоля...да остана при теб докато съм тук" усмихна му се тя
"Разбира се, не мога да откажа на най-добрата си приятелка" съгласи се Джънгкук, което леко те изненада
'Нямам добро предчувствие за това момиче'разсъждаваше ти, когато чу някой да те вика...
"Т/И? Любов?"
"Хъ...Какво?" съвзе се ти
"Нека се прибираме, трябва да покажем апартемента на Йери" каза Джънгкук и тримата тръгнахте.
"Куки, би ли държал ръката ми?" помоли Йери като показа кучешките си очи. Джънгкук погледна нервно към теб сякаш искаше да разбере дали си наред с това.
'НЕ, ТОЙ Е МОЙ! ОСТАВИ ГО!'мислеше си, но в същото време му кимна в знак, че си съгласна с молбата й. Двамата преплетоха пръстите си и Йери започна да дърпа Кук все по-далеч от теб. Ти постепенно остана назад, чувсвайки как ревността ти нараства.
След като се прибрахте, побърза да влезеш в спалнята ви. Джънгкук и Йери останаха сами в хола.
"Хей Куки, какво ще кажеш да излезем довечера?" попита тя като го погледна
"Защо не, ще говоря с Т/И и ако тя иска, ще отидем" отговори й просто той
"Т/И?"
"Да, проблем ли е, ако дойде?"
"Н-не, никакъв. Все пак тя ти е съпруга, няма нищо лошо" излъга Йери и се усмихна фалшиво....

𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚢Where stories live. Discover now