28 ~ Hasret

185 0 0
                                    

Tansiyonun çok yüksek olduğu bir sahnede kalmıştık bu yüzden sizi meşgul etmeyeceğim iyi okumalar..
31 Ocak 2021

 31 Ocak 2021

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_______

"Senin ne işin var burada?" dedi gözlerini gözlerime sabitlemiş bir şekilde.

"Hasta ziyaretine geldim." dedim sevimli bir kız havası vermeye çalışarak. "Müjgan, kim gelmiş?" diye seslendi içeriden Onur. Evet, kızın adının Müjgan olduğundan emin olmuştum. "Ee Müjgancığım, bizi kapıda mı bekleteceksin?" dediğimde kapıyı açarak girmemize izin verdi.

Doruk zaten saatli bomba gibiydi, yani onu sinirlendirecek her şeyi yok etmem gerekiyordu.

Salonda boylu boyunca yatan Onur'u görmemle içim çekilmişti. Altında şort olduğu için bacağındaki sargı belli oluyordu. Beni görünce şaşkınlığını gizleyemedi. "Deniz, hoşgeldin." dedi sırıtarak. "Hoşbulduk canım." dedi kocam benim yerime, sinirle.

"Soğuk bir şeyler içer misiniz?" diye sordu Onur nazikçe. "Soğuk su alabilirim." dedim. "Ben de." dedi kocam, beni belimden tutup koltuğa oturturken. Müjgan hizmetçilerden birine seslendi ve su getirmelerini istedi. Sonrasında ise işi olduğunu söyleyerek üst kata çıktı.

Onur'un bu hâline sebep olduğum için benimle aynı ortamda olmak istemiyordu. Haklıydı da.

"Geleceğini düşünmemiştim, ne iyi ettin de geldin." dedi Onur yerinde doğrulurken. "Sana bir teşekkür borçluyum. Bir de özür. Benim yüzümden bu hâldesin. Gerçekten çok özür dilerim." dedim ve getirilen suyumdan bir yudum aldım.

"Özür dilemene gerek yok, nereden bilebilirdin ki bunların olacağını. Asıl ben özür dilerim, seni koruyamadım." demesiyle Doruk'un belimdeki elinin gerilmesi bir olmuştu. "Sen de bu vesileyle bir daha her çağrıldığın partiye gitmezsin. Özellikle de Özerlerin mekanında yapılan partilere." dedi Doruk. Kavga çıkarmaya yer arıyordu.

"Gül ile yıllardır çok iyi anlaşırız. Türkiye'deki ilk davetini geri çevirsem kabalık olurdu." diye açıkladı Onur kendini. Doruk istediği tepkiyi alamadığı için susmak zorunda kalmıştı. "Ve beni tutup oradan çıkarmaya çalıştığın için de teşekkür ederim. O an beynim durmuştu, biri beni çekiştirmese asla hareket edemezdim." dedim.

"Geçti gitti işte, boş verelim artık. İyi kötü bu da atlatıldı. Neden böyle bir şey olduğunu öğrenebildin mi?" diye sordu. "Bir ihaleyi kazanmak için göz dağı vermek istemişler sanırım." dedim Doruk'a yanaşarak.

"İnsanlar çıldırmış. Mekan basmalar, adam kaçırmalar, mafya falan mı bunlar? Ne biçim insanlarla iş yapıyorsunuz?" dedi Doruk'a dönerek. Fitil ateşlenmişti sanırım.

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin