Hiçbirimiz kızı görmememize rağmen neden böyle yaptıklarını anlayamıyordum.
"Kötü olmayabilir ama o Troy'un kuzeni ve bu da demek oluyor ki kız ne isterse yaptırabilecek." İşte bu sefer haklılardı ki Lucas bunu söylerken hiç de memnun görünmüyordu. Daha önce o da onunla tanışmamıştı.
"Peki ne zaman geliyor?" diye sordum, belki kızla arkadaş olabilir ve Troy'un saçmalıklarından onu uzak tutabilirdik
"Bugün ya da yarın olması gerek."
"Bence bugün gelir, salı günü gelmesi biraz garip olur." Dustin gitmeden önceki son cümlesini söylemişti.
"Evet haklısın." dedim. Ders başlayacağı için gitmeleri gerekiyordu. Sıramıza geçerken kız hakkında yorum yapıyorduk.
"Umarım bizim sınıfımıza gelmez." dedi Mike. Biraz ön yargılı değiller miydi?
"Umarım." dedim yine de. Mike'ın sırasının yanında duran sırama oturduğumda artık konuşmayacağımız kesindi ki öğretmen de sınıfa girmişti zaten. Fakat hiçbirimizin istemediği o olay çoktan oluyordu.
"Bugün aramızda yeni birisi var ve 1 aylığına bizim sınıfta olacak, Snowball'a çok kısa bir zaman kala gidecek." Mike ile birbirimize baktık. Sevinmediğimiz belliydi. Kız içeri girdikten sonra herkes onu hoş bulsa da, yüzünden pek de iyi bir kız olmadığı belliydi.
"Hoşgeldin Mia, sınıfınla tanış."
"Geçici sınıfımla demek istediniz sanırım." Öğretmene somurtarak sınıfa tekrar döndü.
"Evet." dedi öğretmen de.
"Fazladan sıramız yok ama istersen sana sıra-"
"Şuraya oturmak istiyorum." diyerek beni işaret etti. Mike'ın yanında oturuyordum ve sıramı ona vermezdim.
"Ama orada William oturuyor." Yanıma gelip şeytani bir gülümsemeyle bana baktı.
"Bence anlaşabiliriz." Mike elini, sırama hızlıca koydu ama buna vurmak denemezdi.
"Burası Will'in sırası, anlaşamazsınız." Kız ona masum masum bir bakış attı ve kısık bir sesle konuştu.
"Yanında oturmayı istemem suç mu yani?" Gözlerini kırpıştırdı. Mike da gözlerini devirdi.
"Siz aranızda karar verin, ben sıra alıp geleceğim." Öğretmen sınıftan çıktıktan sonra herkesin konuşması arasında ellerini sıraya vurdu.
"Buradan kalkmanı rica ediyorum Willbert ya da adın herneyse. Yoksa bir dahakine ricada bulunmam."
"O sırasından kalkmıyor ucube."
"Ama Mikey'ciğim neden yanına oturmamı istemiyorsun?"
"Adımı hangi lanet olası yerden biliyorsun?"
"İstersen bunu yanındaki sıra boşaldığında, yanyana konuşabiliriz." Kız tatlı olmaya çalışıyordu ama gerçekten çok kötü biriydi. Ona kötü davranamayacaktım, Troy hepimizi param parça edeceğini söylerdi yoksa. Bana vurabilirdi ama ona vurmasına dayanamazdım. Çantamı alıp ayağa kalktım. Onu sevdiğim için yanına oturmayacaktım, bir süre de olsa.
"Will, nereye gidiyorsun? Yanımdan ayrılmanı istemiyorum."
"Troy bizi mahvetmemeli Mike, üzgünüm."
"Hayır, buna izin vermeyeceğim." Beni arkasına aldı.
"Bak, yanımda oturmayı istemen hoş ama olmaz." Biz böyle tartışırken Mike'ın diğer yanına oturan biz çocuk kıza yer verdi.
"Zaten önde oturmak istiyordum." dedi kıza. Mia da sanki çok samimilermiş gibi gülerek bir de teşekkür etti. Kendini ne sanıyordu bu? Çantasını sıraya koydu.
"Bak, yine de yanındayım." dedi kız. Mike onu sevmesede garip bir surat ifadesiyle gülermiş gibi yaptı. Önüne döndüğünde kız bana bakıyordu ve yüzünü 'Ne bakıyorsun?' ifadesi aldı. Önüme döndüm.
"Tanrım, şimdiden başımıza iş açıyor." dedi Mike. "Umarım daha da ileri gitmez."
"Umarım." Bu sefer bunu içtenlikle söylemiştim. Kızdan hiç hoşlanmamıştım. Sanki sadece bana kötüymüş gibiydi.
Okul çıkışına kadar kızla muhattap olmadık. Tabi bizimkiler bunu duyunca deliye döndüler. Onlar yine önden gittikten sonra Lucas'ın sinirini zorla bastırıyorlardı. Biz de bisikletlere binecektik ki Mia'nın bize baktığını gördüm. Birkaç kişiyle çoktan kaynaşmıştı ama muhtemelen her zaman olduğu gibi yüzlerine gülüp arkasından konuşuyordu. Mike'ı dürttüm.
"Will, ne oluyor?"
"Mia'ya bak." dedim. Kafamızı çevirdiğimizde Mia bir kıza bizi işaret ediyordu, ya da yalnızca Mike'ı işaret ediyordu.
"Uhh nefret ettim bu kızdan." dedi Mike bisikleti almış yola çıkarken.
"Sen mi ben mi?" dedim kendi kendime. "Seni benden uzaklaştıracak diye ödüm kopuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beni bulduğun zaman ⇢ byler
Fanfic{tamamlandı} • Mike.. deliler gibi aşık olduğum o insan. - "Günlerden cuma... bugün Mike'a aşkımı itiraf edeceğim." Sabah sabah aynanın karşısında kendimi süzüyordum. Akşama kadar dayanmak, bilemiyordum. Hala hayal gibiydi, bu zamanın hiç gelmeyeceğ...