Part 36 : Still A Wife For Jeon Jungkook
Chapter song : 2U by Jungkook (cover)
ANOTHER UPDATE YUHU!!!
━━━━━━━━ ✤ ━━━━━━━━
Sudah 2 hari berlalu sejak Seolrin datang ke rumah agam Tuan Jeon itu, wanita itu melakukan rumah itu seperti rumahnya. Mengarahkan pembantu rumah membuat sesuatu yang dia mahukan dengan sesuka hatinya.
Ya. Lee Seolrin menumpang di rumah mereka sudah 2 hari dan hari ni, Tuan Jeon dan ahli Bombangtan akan pulang ke Korea.
Chaerin dan Pakiu hampir stres melayan perangai Seolrin yang melampau - lampau itu.
Entah bagaimana wanita itu dapat memboloskan diri masuk ke dalam rumah itu.
Jika Tuan Jeon pulang, dan melihat kehadiran Seolrin, pasti lelaki itu terkejut.
" Maid!! Buatkan aku latte!!!! " Teriak Seolrin dari ruang tamu kepada pembantu rumah di dapur.
Pakiu yang sudah tidak tahan menghampiri wanita yang sedang merapikan kuku panjangnya yang sudah serupa langsuir.
" Ahjumma!! Jangan buat!! Teruskan kerja ahjumma tu!! " Laung Pakiu.
" Hei perempuan! " Sapa Seolrin dengan biadap.
" Eh sial. Kau fikir ni rumah bapak kau ke nak duduk? Macam pengemis. Menumpang rumah orang tak sedar diri. Berlagak macam rumah sendiri. Aku tahulah kau ni perempuan simpanan ramai jutawan, tapi tak perlu kot kau berperangai sundal macam ni. Berambus kau dari sini sekarang!! " Teriak Pakiu.
Sakit benar hati dia melihat perempuan sundal yang masih merapikan kukunya itu tanpa mempedulikan apa yang dikatanya.
" So? Aku kisah? Aku takkan berganjak sedikit pun dari sini. Kenapa aku nak dengar cakap orang macam kau? Kau tu pun kira sundal juga. Suami sendiri dah kaya, baru nak balik. Kalau Jungkook tu tak kaya, takdenya kau balik sini. " Balas Seolrin, tenang.
Amarah Pakiu yang ditahan sudah pun sampai ke batasnya. Dia berlalu ke dapur untuk mengambil gunting sebelum kembali ke ruang tamu itu.
Rambut kepunyaan Seolrin yang sedang duduk di sofa yang membelakanginya itu direntap kuat sehingga meraung perempuan sundal itu.
" AKU CAKAP BEBAIK SURUH KAU PERGI, KAU TETAP JUGA TAKNAKKAN?!!! MEH AKU AJAR KAU!! DAHLAH AKU SABAR DENGAN PEREMPUAN SIAL MACAM KAU NI!!! MEH!! AKU HODOHKAN LAGI DIRI PELACUR KAU TU!! " Gunting yang dipegangnya digunakan dan dia menggunting banyak rambut Seolrin.
Rambut - rambut Seolrin bertabur di lantai mozek putih rumah itu namun Pakiu masih belum lagi puas.
Selepas memastikan bahawa Seolrin sudah benar - benar hodoh, dia membalingkan gunting itu ke tepi lalu direntap semula rambut Seolrin.
" LEPASLAH SIAL!!!! RAMBUT AKU, PAKIU!!!!!! EH JALANG!!! SAKITLAH!!! " Teriak Seolrin sambil cuba melepaskan rambutnya dari genggaman Pakiu.
" PADAN MUKA KAU, SUNDAL!! DIRI TU DAH HODOH, HODOH JELAH!! TAK PAYAHLAH BELEN BODOH!!! " Jerkah Pakiu.
Dia memaksa Seolrin berdiri dengan menarik rambutnya. Kemudian dia menendang perut Seolrin. Terbaring Seolrin di lantai.
" KAU BERAMBUSLAH DARI RUMAH NI! BELUM TENTU JUNGKOOK AKAN TERIMA KAU. LAGI - LAGI KAU DAH HODOH SEKARANG NI. " Pakiu berlalu pergi ingin naik ke biliknya semula selepas memastikan Seolrin sudah K.O.
YOU ARE READING
𒆜 𓊈전정국𓊉 𐪟 MR. JEON'S HOUSEWIFE ⩩
Fanfic[ current status ; complete! ] Jeon Jungkook ft. Kim Chaerin Dia nak babysitter, tapi dapat isteri. ⚠ mengandungi typo dan bahasa yang macam minta penampar online. - ' no copycat zone! ❀ © all right reserved ; @_chaefreude | 211018 - 101219 Extra id...