✦【PROLOGUE】✦

6.5K 886 297
                                    

❀❀❀

Kim Chaerin masuk ke dalam rumah agam milik suaminya, Jeon Jungkook.

Mereka baru saja disatukan itupun atas permintaan atau lebih senang disebut ARAHAN Tuan Jeon sendiri.

Jungjae, Jungna dan Jungae melabuhkan punggung mereka di sofa dengan keluhan yang keluar dari bibir mereka. Mungkin penat melayan tetamu yang datang ke majlis perkahwinan daddy dan mommy baru mereka.

Tuan Jeon atau lebih selesa dipanggil Jungkook duduk di sofa persendiriannya dengan kaki bersilang sambil memeluk tubuhnya, memandang isteri barunya yang baru melabuhkan punggungnya selepas menutup pintu rumah mereka.

" Daddy nak cakap sedikit dengan mommy. Tutup telinga. " Arah Jungkook pada anak - anaknya.

Anak - anaknya mengikut arahan daddy mereka tanpa membantah.

Pandangan Jungkook dialihkan pada wajah Chaerin.

" Jadi isteri Jeon Jungkook bukan bermakna kau boleh duduk goyang kaki jadi 'mem' besar dalam rumah ni tapi, kau kena buat semua kerja dalam rumah ni dan jadi housewife aku dan mommy kepada anak - anak aku SEPENUH MASA. Dan.... " Ayatnya terhenti sebentar. Matanya memandang tepat ke mata Chaerin.

" .... Jangan terlalu berharap untuk aku cintakan kau. Aku kahwin dengan kau sebab anak - anak aku. " Jungkook bangun dari sofanya dan terus naik ke atas.

❀❀❀

𒆜 𓊈전정국𓊉 𐪟 MR. JEON'S HOUSEWIFE ⩩Where stories live. Discover now