✦【PART 32】✦

3.3K 457 99
                                    

Part 32 : Keputusan Ujian DNA pt2

Chapter song : Round & Round by Heize

Nah! Double update!

❀ ❀ ❀

" Keputusan ujian DNA ni mengatakan yang Ch---- " Pintu rumah yang terbuka luas, mengejutkan mereka berempat.

Lebih mengejutkan ialah apabila figura Tuan Jeon muncul di muka pintu.

Tuan Jeon masuk dan memandang mereka seorang demi seorang.

" Korang buat apa dekat sini? " Soalnya, matanya tertumpu pada helaian kerta di tangan Taegyung.

" Apa dekat tangan kau tu, Gyung? " Soalnya, memandang Taegyung dan kertas berselang - seli.

" K-kertas? M-ana ada, tuan. " Kertas itu cepat - cepat disimpannya semula ke dalam sampul apabila ketua mafia itu menghampiri mereka.

Jimin dan Hoseok sudah terkaku kerana terkejut.

" Habis tu, apa korang buat dekat sini? Dan kertas tu untuk apa? " Kening dijongketkan, cuba mendapat jawapan dari mereka.
" A-aniyo, tuan. Tuan Jung suruh kami bentangkan balik apa Tuan Kim tengah bentangkan. " Jawab Doyum, bagi menutup kecemasan mereka.

" Ouh. Bagi aku tengok. Aku tak tengok lagi. " Tangan dihulurkan untuk meminta kertas itu, namun kedua - dua anak buah Hoseok itu hanya memerhatikan saja.

" Kenapa, kau tak nak bagi ke? " Soal Tuan Jeon, sinis.

" Bukan macam tu, Jungkook. Kertas tu tak siap lagi, jadi tak eloklah kau tengok. Nanti banyak pula benda yang kau tanya nanti. Tunggulah dulu kitorang habis bincang dulu. " Hoseok berdiri lalu mengambil sampul surat itu dari tangan Doyum.

" Dah tu. Kalau kertas kerja je, perlu ke korang sorok sampai macam tu sekali? " Matanya melirik sampul yang Hoseok sorokkan dalam bajunya.

" You know what about SUPRISE? " Kata Hoseok, gelabah.

" Aku tahu korang ada benda yang korang--- " Ayat Tuan Jeon terpotong apabila Yoongi masuk.
" Kau tunggu apa lagi Kook? Kata nak pergi ambil dokumen je. Lama aku tunggu ni. " Kata Yoongi, menyedarkan Tuan Jeon tentang tujuannya pulang dan menghentikan seketika sikap ragu lelaki itu.

" Oh ya! Betul juga. Kejap! Kau tunggu kejap. " Lelaki yang memakai pakaian formal itu berlari anak naik ke tingkat atas ke bilik tidurnya.

" Korang buat apa ni? " Soal Yoongi, selepas Tuan Jeon naik.

" Keputusan ujian DNA dah keluar. " Jimin berkata perlahan.
Yoongi menunjukkan riak terkejut. " Serious? So apa keputusan dia? "

" Tak tahu lagi. Baru je Taegyung nak bagitahu, Jungkook dah terjah masuk. " Kata Hoseok dengan nada sedikit menyampah.

" Okaylah. Lepas habis kerja kita keluar. " Mereka semua mengangguk.

" Ha. Korang sembang pasal ape? " Terjah Tuan Jeon. Makin dia ragu - ragu dengan diorang ni.

"  Sibuk jelah Jungbongok ni. " Decit Hoseok.

𒆜 𓊈전정국𓊉 𐪟 MR. JEON'S HOUSEWIFE ⩩Where stories live. Discover now