✦【PART 24】✦

4.2K 579 121
                                    

Part 24 : FAMILY TIME !!!! pt. 1

Chapter song : You Are by Got7 & Blooming Day by EXO CBX & No Better Than This by Jung Sewoon

Aku buat status publish slow-update but asal aku rasa macam aku selalu update je 😂

Btw guys, korang dengar tak lagu yang aku letak dekat media di setiap chapter? Sebenarnya lagu - lagu tu boleh tambah mood korang membaca sebab dia ada kaitan dengan chapter.

Mood aku kekadang spoil bila nak update chapter sebab tak dapat cari lagu yang sesuai 😂

Enjoy!!

❝✦❞

Malam sudah menaikkan tirainya, membiarkan matahari pula berdiri angkuh di langit, mengejutkan penghuni bumi agar bangun dan menjalani hari - hari mereka.

Sepasang suami isteri dan anak mereka masih lagi tidur dibuai mimpi. Masing - masing keletihan setelah membuat aktiviti masing - masing.

Jungjae dan Jungna yang separuh sedar memasuki bilik mommy, daddy dan adik bongsu mereka. Kedua pasangan kanak - kanak itu menyertai mereka bertiga di atas katil yang maha besar yang mampu memuatkan mereka sekeluarga.

Jungna memeluk tubuh langsing mommy tirinya dan sambung tidur. Begitu jyga Jungjae yang tidur di tempat Jungae yang kini berbaring di atas dada bidang daddynya.

Langsung tidak tersentuh untuk bangun sehinggalah tepat jam 9 pagi, Chaerin tersedar dari tidurnya dan melihat anak - anaknya yang menyertai dia dan suaminya tidur.

Selepas sepenuhnya sedar, wanita itu bangun dari katil, kepala anak - anaknya dikucup lalu dia berjalan ke bilik air.

❝✦❞

Chaerin yang baru saja selesai memasak, sibuk menghidang sarapan pagi untuk mereka sekeluarga.

Dia dikhabarkan bahawa kawan - kawan Tuan Jeon sudah terbang je Italy untuk menyelesaikan kerja syarikat, lah katakan.
Jadi harini dia merancang untuk meluangkan masa bersama anak - anaknya.

Derapan kaki suami dan anak - anaknya menarik perhatiannya.

" Good morning. " Sapa si ibu, gembira melihat anak - anak dan suaminya turun dengan berpakaian serba putih sama sepertinya. Seperti sudah dirancang pula.

" Morning, mommy! " Si anak - anak membalas sapaannya.

" Morning. " Balas si suami dengan suara mendalam, mungkin masih penat dengan kerja yang semalam.

Kesemuanya duduk di meja makan dan mula makan.

" Harini kita spend time sama - sama, eo? " Chaerin bersuara.

𒆜 𓊈전정국𓊉 𐪟 MR. JEON'S HOUSEWIFE ⩩Where stories live. Discover now