Part Seven : Mr. Jeon's other job pt. 2
Road to 1k reads thanks. If nak aku update lelaju, mohon votes ye silent reader. Nak gak aku tahu siapa yang baca story bangla aku ni. Agagaa
Dedicate to; -psychohyuns
Weyh, sesiapa yang ada Plato tu, be friend lah dengan aku. Nah id aku; armybaby05
Enjoy reading and don't forget to vote! ❤✨
❀❀❀
Jimin menghentikan kereta di hadapan sebuah gudang. Tuan Jeon keluar dari kereta begitu juga Jimin. Kedua - dua lelaki itu menghampiri pintu gudang.
Sebaik saja berdiri di hadapan gudang, pintu gudang dibuka oleh orang yang di dalam.
Tuan Jeon memasuki gudang miliknya dan dia disapa oleh orang - orang kanan yang dipercayainya termasuk Jimin.
" Mana dia? " Soal Tuan Jeon sebaik masuk.
" Dalam. " Jawab salah satu orang kanannya, Jung Hoseok.
Tuan Jeon mengangguk. Dia berjalan ke tengah gudang dengan kedua tangannya yang dimasukkan ke dalam poket seluar slacknya. Terdapat seorang lelaki yang sedang berlutut dengan badannya yang diikat. Ketua mafia ini duduk bertinggung di hadapan seorang lelaki upahan dari kumpulan mafia lain yang cuba mengetahui rahsia kekayaan dan dengan siapakah Kumpulan Black Killer Devil berurus niaga selama 3 tahun. Di sekeliling lelaki itu, terdapat lagi anak - anak buah orang kanan Tuan Jeon.
Tuan Jeon menghampiri lelaki yang bernama Kwang jin itu sambil berdecit lalu bertinggung 2 inci jauh dari lelaki itu.
" Tak sangka aku dah kena tipu dengan anjing jalanan orang. Tak cukup dengan tipu, kau songlap senjata - senjata dengan dadah - dadah aku dekat tuan kau ye, anjing? If kau setakat tipu aku tu, aku okay lagi. Ni kau plan pula nak curi customer aku, eh? Melampau weyh melampau. " Mata helang Tuan Jeon sekarang amat jauh beza dari matanya yang lembut memandang anak - anaknya dengan kasih sayang.
Kwangjin hanya memandang wajah Tuan Jeon dengan perasaan gementar kerana dia tahu, gila Tuan Jeon bila tahu ada yang cuba nak tumpaskan dia.
Ketua mafia kumpulan Black Killer Devil itu bangun secara perlahan - lahan lalu menyepak parasit itu di bahagian perut dengan menggunakan lututnya sehingga terhasil aliran darah yang bary membasahi bibir yang sedia ada dengan darah. Tendangan bertubi - tubi yang mampu memecahkan usus itu hinggap di perutnya sehingga lelaki itu terbaring.
Namjoon, Yoongi, Jimin dan Hoseok iaitu orang kanan yang Tuan Jeon percayai bersama anak - anak buah mereka hanya melihat boss mereka yang sedang melepaskan amarahnya.
Kwangjin tidak henti - henti mengerang kesakitan. Tuan Jeon berhenti dan menarik nafas yang tercungap - cungap.
" Bagitahu aku sekarang, kau anjing siapa? " Tuan Jeon menyoal selepas nafasnya kembali seperti biasa.
Kwangjin yang terbaring lemah mengangkat perlahan wajahnya memandang lelaki yang baru saja memukulnya itu. " Aku... Takkann... Sesekali... B-bagitau kau. " Jawabnya.
Tuan Jeon tersenyum sinis.
" And you know what, aku pun takkan sesekali lepaskan kau. Aku akan pastikan, kau takkan terlepas. " Lelaki itu berdecit sinis selepas berkata.
Mafia itu memusingkan badannya dan berjalan ke sebuah kerusi lalu duduk di atasnya dengan kaki bersilang.
" Buat dia cakap. "
YOU ARE READING
𒆜 𓊈전정국𓊉 𐪟 MR. JEON'S HOUSEWIFE ⩩
Fanfic[ current status ; complete! ] Jeon Jungkook ft. Kim Chaerin Dia nak babysitter, tapi dapat isteri. ⚠ mengandungi typo dan bahasa yang macam minta penampar online. - ' no copycat zone! ❀ © all right reserved ; @_chaefreude | 211018 - 101219 Extra id...