Part Nine : Kim Taehyung
P/s: lagu ni fav aku siot. Uwuuuuu
Aku try dan cuba (sama jelah. Kang ad yg kecam pasal main playing tu ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) nak buat cerita ni untuk tidak jadi sebuah cerita yang cliche.
Randomly choosing reader; songhyunhyoo (aku terhibur dengan dia sebab dia ambil penyakit pelupa aku 🌚 ada ke patut Jungae nama yeoja, dia kata namja. Allahu.)
Dedicate to -psychohyuns
❀❀❀
Kim Chaerin tersedar dari tidurnya dan perasan bahawa dia sudah tidur di bilik, bukan itu saja, dia juga sudah tidur di katil Tuan Jeon dan anaknya. Ah! Matilah!
Jam di dinding dipandang Chaerin.
Argh!!!!! Dia sudah lambat untuk ke University!!!!!
Kelam kabut gadis itu bangun dari katil dan berlari keluar ke biliknya. Haish! Bagaimanalah dia boleh lupa. Pasti Hyemi sudah menunggunya.
Sebaik masuk ke dalam biliknya, telefon bimbitnya dibuka dan mesej dari KakaoTalk memenuhi bar notificationsnya. Semuanya dari Hyemi. Malah Hyemi juga menelefon Chaerin.
Aplikasi dial ditekan, namun belum sempat dia menelefon rakannya itu, Hyemi sudah terlebih aaal mengecall semula.
" Chaerinnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " Itulah yang menyapa gegendang telinganya sebaik skrin telefon dilekap ke telinga.
" Asal kau tak jawab call aku babun? " Soal Hyemi di hujung talian.
" Sorry ah weyh. Aku tidur lebih masa tadi. " Kepalanya digaru dan sengihan dibiarkan Hyemi dengar.
" Lantak kau ah. Dah pergi mandi. Jumpa aku dekat depan University. Aku gerak lu. Kau datang, aku beli makan dekat kau. "
" Thanks babun! " Sengih Chaerin.
" Ha yelah baebi. Bai. Aku tunggu. " Panggilan dimatikan.
Chaerin pantas mencapai tuala dan berlari ke bilik air.
❀❀❀
Namjoon dan rakan - rakannya bersama dengan anak Tuan Jeon sedang bersarapan di meja makan.
Derapan kaki yang sedang berlari turun dari tangga kayu moden itu membuatkan fokus mereka terarah kepada Chaerin.Makin fokus mereka memandang Chaerin bila Chaerin tanpa sengaja menjatuhkan fail - fail resumenya.
" Mommy. Mommy nak pergi mana? " Soal Jungjae apabila melihat mommy mereka yang berpakaian cantik.
" Mommy nak pergi University. " Jawab Chaerin sambil tersenyum.
" Morning. " Sapa Chaerin apabila tersedar tentang adanya orang yang dia tidak kenal selain Jimin di situ.
" Hai. Morning. By the way, saya Namjoon, panggil je Joon oppa. " Namjoon sapa dengan senyuman.
" Hai, Joon oppa, saya Chaerin. " Senyuman berbalas senyuman.
Namjoon yang selesai memperkenalkan dirinya, diikuti dengan Yoongi dan Hoseok.
" Awak taknak makan sekali ke? " Pelawa Hoseok.
YOU ARE READING
𒆜 𓊈전정국𓊉 𐪟 MR. JEON'S HOUSEWIFE ⩩
Fanfic[ current status ; complete! ] Jeon Jungkook ft. Kim Chaerin Dia nak babysitter, tapi dapat isteri. ⚠ mengandungi typo dan bahasa yang macam minta penampar online. - ' no copycat zone! ❀ © all right reserved ; @_chaefreude | 211018 - 101219 Extra id...