Part 56 : My Possessive Husband
Chapter Song : I Am You, You Are Me by Zico
Enjoy reading!! 🔥🔥🔥🔥🔥
Btw, Ya allah, aku nak ucap banyak ii terima kasih sgt sbb aq ada skodeng several readers and ad yg tag aq dkt bio dye. Ya Allah!!! 😭😭😭😭😭 terharunya aq weyh. Ditag oleh korg ii yg cute miut ni 😭😭😭😭😭
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
- ☙ - ☙ - ☙ - ☙ - ☙ -
◤❝Jeon Jungkook's pov❞◢
Aku menunggu isteriku yang meminta untuk menukar pakaiannya sebentar di dalam bilik air. Semasa menunggu, aku duduk di atas katil sambil bermain telefon bimbitku.
2 hari lagi kami akan bertolak pulamg ke Korea dari Jepun. Jadi, harini aku bercadang mahu membawa isteriku beriadah di pantai memandangkan selama seminggu kami di sini, aku tidak membawanya jalan - jalan di sekitar Kota Jepun.
Jam tangan yang terlilit di pergelangan tangan kiriku kerling dengan dahi berkerut. Lama betul dia menukar pakaiannya. Sedangkan dia hanya mahu menukar baju untuk memakai bikini.
Itu pun perlu mengambil masa yang lama ke? Kalau susah sangat, suruh je Abe Kook ni tolong, dijamin lagi lama kitorang dekat dalam bilik air ( ͡° ͜ʖ ͡°).
" Sayang! " Laungku dari katil, memanggil Chaerin yang lambat.
Sejak insiden beberapa hari lepas di mana dia menyuruhku menukar nama panggilan kami membuatkan aku kini semakin terbiasa membahasakan diriku sebagai hubby dan isteriku sebagai sayang.
Aku tahu kitorang sweet, yang jealous tu mohon cari suami lain ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeon Jungkook dah pandai setia sekarang.
" Waeyo?!! " Sahutnya dari dalam bilik air.
" Kenapa lama sangat?!! " Jeritku sambil memandang ke arah pintu bilik air untuk menunggu jawapan dari isteriku.
" Kejap! Kejap!! " Balasnya.
Aku menunggu sehingga gadis itu selesai seperti seorang lelaki atau suami yang penyabar. Well, Abe Kook ada ciri - ciri suami sempurna. Mataku kembali jatuh pada telefonku yang sekarang sedang menayangkan permainan video PUBG padanya.
Tidak lama itu, pintu bilik air terbuka luas, pantas kepalaku melangut memandang ke arah pintu bilik air itu dan susuk tubuh isteriku jelas kelihatan dengan hanya memakai bikini yang hanya menutup asetnya. Dengan ikatan rambut yang dilepaskan, aku meneguk liurku.
Bapak, seksi gila syall. Kalau aku terkam ni, mahunya triple kitorang dapat. ( ͡° ͜ʖ ͡°) sabar Jungkook, ni last percutian kau, tahan dulu : )
" Hubby!! Hubby!!! " Aku tersentak dari lamunan miangku dan melihat isteriku sedang berdiri sambil mencekak pinggang.
Aku menjongketkan sebelah keningku, tertanya - tanya." Hubby ni suka sangatlah berangan. Dah macam orang tua berangan nak dapat berapa cucu. " Bebel Chaerin.
Aku tersengih miang. " Hubby pula lain. Hubby tengah berangan berapa banyak anak kita dapat nanti. " Dia menjelingku tajam.
Auch! Maam marah. Aum.
" Dahlah. Layan hubby ni tak jadi pergi pantai pula nanti. " Aku bangun dari katil dan melihat isteriku yang sedang menuju ke arah bagasi kami yang berada di tepi dinding. Dia duduk melutut dan mula membuka zip bagasinya.
YOU ARE READING
𒆜 𓊈전정국𓊉 𐪟 MR. JEON'S HOUSEWIFE ⩩
Fanfic[ current status ; complete! ] Jeon Jungkook ft. Kim Chaerin Dia nak babysitter, tapi dapat isteri. ⚠ mengandungi typo dan bahasa yang macam minta penampar online. - ' no copycat zone! ❀ © all right reserved ; @_chaefreude | 211018 - 101219 Extra id...