✦【PART 54】✦

3.1K 419 40
                                    

Part 54 : Penyelamat

Chapter song : Butterfly by LOONA

Double update for you~❤

Thanks untuk yang setia vote~❤💪

By the way, aku rasa nak buat buku promote balik, korang setuju tak?
Komen please. Nak feedback.

Btw, Enjoy reading!


- ☙ - ☙ - ☙ - ☙ - ☙ -

Jeon Chaerin berlari sehinggalah tiba ke sebuah restoran yang ada di hujung pantai. Di mana ramai orang berada di situ.

Dia duduk di sebuah batu besar yang berdekatan untuk menghilangkan nafasnya yang termengah - mengah dek kerana berlari.

Entah kenapa dia berlari. Suaminya sudah tinggalkannya, kan?

Pasti lelaki itu sudah muak dengannya.

Pasti dia mahu kembali kepada isteri lamanya.

Pasti lelaki itu merasakan dirinya sebagai sebuah beban.

Kerana itulah lelaki itu tinggalkannya.

Tiba - tiba, dia merasakan perutnya sakit bagaikan ditikam - tikam dari dalam.

" Argh! " Dia mendesah kesakitan.

Baju di bahagian perutnya diramas, tidak dapat menahan kesakitan yang teramat itu.

Dia sudah lencun dengan peluh dan wajahnya kemerah - merahan menahan sakit.

Kenapalah tiba - tiba ni?

Dia tidak henti - henti mendengus kesakitan namun malangnya tiada yang duduk berdekatan dengannya untuk membantunya.

Chaerin cuba untuk bangun dan berjalan walaupun sakit menuju ke tempat yang lebih selesa.

" Oppa! "

Nama Tuan Jeon disebut - sebutnya.

Dia memerlukan lelaki itu sekarang.

Namun sayang, dia memikirkan suaminya telah meninggalkannya.

Dia sudah tidak dapat menahan, penglihatannya semakin kabur.

Perlahan - lahan badannya tumbang, namun belum sempat mengenai pasir, tubuhnya disambut oleh seseorang.

Sedar dengan keadaannya, tubuh Chaerin diangkat ke bilik hotelnya.

- ☙ - ☙ - ☙ - ☙ - ☙ -

◤❝Jeon Jungkook's pov❞◢

Ting!

Pintu lif terbuka setelah tiba ke lobi hotel. Aku berlari anak, keluar dari lif dan menuju ke kaunter receptionist.

" Did you see teenage girl wearing black oversized hoodie with blond hair walked over here? " Aku bertanya padanya, penjaga kaunter sewaktu aku check-in haritu.

𒆜 𓊈전정국𓊉 𐪟 MR. JEON'S HOUSEWIFE ⩩Where stories live. Discover now