✦【PART 33】✦

3.6K 496 91
                                    

Part 33 : Madu?... Euwww...

Chapter song : One and Only 듯대 by B.I iKON

Lagu tu takde kaitan dengan chapter but dengar jelah 😂

Here chapter for you. It's all about honey between honey 🌚✊

❀ ❀ ❀

⌜Jeon Jungkook's pov⌟

Esok merupakan hari di mana aku dan 4 ahli Bombangtan itu berangkat ke luar negara untuk menguruskan masalah barang yang dihantar kami, tidak sampai ke tangan penerima. Jadi kami berlima terpaksa masuk campur dan terbang ke Australia. Jauh? Sememangnya jauh.

Apa yang sedang bermain di fikiranku ialah tentang kedua - dua isteriku yang akan ditinggalkan serumah sepanjang  3 hari ini.

Tentang Chaerin aku tidak terlalu risau. Yang merisaukan aku ialah Pakiu. Manalah tahu nanti Chaerin dibulinya. Perbuatan Pakiu memang sukar diramal.

Apatah lagi perkahwinan keduaku tidak dipersetujuinya.

" Jungkook. " Aku yang sedang mengemas bagasi yang aku letakkan di atas katil, menoleh melihat empunya suara lembut itu.

" Ya? " Sahutku. Aku memandangnya yang mula melipat baju yang aku masukkan tanpa melipat dan sedang berselerak. Patutlah penuh bagasi aku walaupun pakaian yang dibawa tidak terlalu banyak.

" Apa yang awak fikirkan tu? " Soalnya. Mata masih menumpu kepada baju yang dilipatnya.

Aku duduk di birai katil memerhatikannya yang melipat.

" Tak fikir apa - apa pun. Cuma fikir pasal awak dan Pakiu je. " Jawabku sambil mengeluh. Aku memerhatikannya.

Dia tersenyum. " Kenapa? Awak fikir yang unnie akan buli saya? Takda apa - apalah. Kalau saya tak boleh selamatkan diripun, little anpanmanskan ada. " Aku ketawa kecil. Tahu sangat dia menyebut tentang anak - anak aku.

" Yelah. Biar diorang jaga awak. " Kepalanya aku usap.

" Pergi sana, jangan gatal - gatal nak pasang angan - angan nak tambah bini ketiga. " Sekali lagi aku ketawa, namun ketawa dengan kuat lagi apabila dia menjeling.

" Takdelah. Kalaulah Pakiu tu tak balik, mesti saya akan setia dengan awak je. " Dahi Chaerin aku cium. Aku memerhatikan matanya yang terpejam.

" Walaupun sesetia mana pun awak pada saya, Jungkook. Unnie masih isteri awak yang sah. " Chaerin memperingatkanku.

" Yelah. Nanti saya pergi sana, jaga diri baik - baik. Kalau ada kuliah, pergi kuliah, lepas tu terus saja balik melainkan Seokjin hyung ada. " Pesanku.

Dia mengangguk. Bibirnya sekali lagi mengucup dahinya.

Aku dan Chaerin sambung mengemas pakaianku ke dalam bagasi sehinggalah siap. Kemudian kami bersiap - siap untuk tidur. Jungae tidur bersama Namjoon, pakcik kesayangan dia tu.

" Saya sayang awak, Chaerin. Good night. " Bibir kami aku cantumkan sekilas.

Aku dan Chaerin saling berpelukan.

" Saya sayang awak juga. " Ciuman dihadiahkan pada bibirku.

Dia merehatkan kepalanya ke dadaku dan tangannya memeluk badanku.

❀ ❀ ❀

⌜Kim Chaerin's pov⌟

𒆜 𓊈전정국𓊉 𐪟 MR. JEON'S HOUSEWIFE ⩩Where stories live. Discover now