Part 53 : Hilang
Chapter Song : I Need You by BTS
Here another chapter.
HAPPY 18K!❤
Thanks for keep voting and comment.
Thanks for 1.31k friends!! ❤❤❤❤❤
- ☙ - ☙ - ☙ - ☙ - ☙ -
" Jungkook! "
" Aniya! "
" Jeon Jungkook! "
" Geuman, Jeon Chaerin. "
" Aniya~ jebal~ "
" Shikkeureo. "
" OPPA, PRETTY, PLEASEU~ "
" Andwae!! "
" Oppaaa~~ jebalyo~ "
" Chaerin, awak tak diam, saya cium awak. "
Ugut si suami. Sudah naik rimas dengan isterinya.
" Oppaaaaa... Jeb-- hmmm!!! "
Tuan Jeon mencium bibir Chaerin yang sedari tadi merengek memintanya memulangkan semula bungkusan asam yang diambilnya.
Bukannya dia tidak mahu beri, tetapi isterinya sudah terlebih banyak makan asam yang dibelinya kerana terpaksa tadi.
Kini, dia mahu lagi?
Bungkusan itu disorokkan ke belakang badannya. Tangan kanan dilayangkan di hadapan wajah itu dengan jari telunjuk yang terangkat lalu digoyangkan ke kiri dan ke kanan bersama dengan kepalanya, menandakan dia tidak mahu berikan.
" Oppa~ jebalyo! Hanbeonman! " Jari telunjuk diangkat menunjukkan dia mahu satu saja lagi asam.
" Aniyo. Geuman. Enough for today. No more! " Tegas Tuan Jeon.
Chaerin yang mula merasakan caranya itu tidak berkesan, mula memuncungkan bibirnya lalu berpeluk tubuh. Merajuk dengan si suami.
Dia yang melihat gelagat isterinya, mula mengeluh. Bungkusan asam itu disimpan di tempat yang tinggi agar isterinya tidak dapat mengambilnya.
" Hubby ni jahatlah! Semua jahat! " Marah Chaerin.
Berkerut dahi dan keningnya menunjukkan dia benar - benar marah akan suaminya kerana telah memotong selera makannya.
" Bukannya jahat, dah banyak dah awak makan, takkan saya nak bagi awak makan lagi. " Kata Tuan Jeon.
" Yelah tu. Dahlah, baik wifey pergi cari Ethan. Semua dia bagi. " Lelaki yang sedang menuang air ke dalam cawan untuk diminumnya terus menoleh ke arah Chaerin yang masih lagi dengan rajuknya.
YOU ARE READING
𒆜 𓊈전정국𓊉 𐪟 MR. JEON'S HOUSEWIFE ⩩
Fanfic[ current status ; complete! ] Jeon Jungkook ft. Kim Chaerin Dia nak babysitter, tapi dapat isteri. ⚠ mengandungi typo dan bahasa yang macam minta penampar online. - ' no copycat zone! ❀ © all right reserved ; @_chaefreude | 211018 - 101219 Extra id...