Part 45 : Jealousy tapi Egoistic? Pergi merana kau sana.
Chapter song : Jealousy by Monsta X
Sorry lambat, macam yang aku kata, charger tertinggal rumah tok 😌 sekarang dapat balik sebab sis pergi ambil Huehuehuehueningkai.
Thanks for 15k votes!! 💋━━━━━━━━ ✤ ━━━━━━━━
✧❮Kim Chaerin's pov❯✧
Selepas hampir setengah menunggu, pesawat kami sudah pun tiba di lapangan terbang. Aku, Jungkook dan penumpang yang lain beratur memasuki perut kapal terbang.
Aku agak teruja ketika itu kerana ini merupakan kali pertama aku menaiki kenderaan besar seperti ni dan lebih mengujakan apabila kapal terbang ini merupakan pesawat business class. Agak mewah seatnya dan menumpangnya lebih professional di dalamnya.
Suamiku pula bukannya jenis yang suka mendengar bunyi - bunyi bising, pasti sekejap saja dia melenting. Ingin mengambil first class seolah - olah mahu menunjuk pula. Jadi, mengambil business class seat merupakan pilihan yang terbaik.
Selepas menjumpai seat, kami berdua duduk di seat yang kelihatan amat selesa itu. Ditambah pula terdapat skrin televisyen kecil di situ, tidaklah aku bosan nanti.
Aku memerhati suasana sekeliling, yelah, pertama kali menaiki pesawatkan? Jungkook pula hanya melayan telefon pintarnya sambil mendengar lagu menerusi iPodnya.
" Kenapalah awak bawak saya bercuti kalau awak sendiri berdingin dengan saya. " Gumamku seorang diri.
Yelah. Mampu bercakap seorang diri sajelah. Dah encik suami tak nak layan. Dahla dekat seat sebelah aku ni ada mamat putih hensem ni. Kang aku cari scandal lain tinggalkan dia nanti.
Puas aku bebel pasal mamat putih sebelah ni, kebetulan dia juga menoleh ke arahku.
Ya ampun, soulmate.
Ceh, kau Chaerin, suami dekat sebelah sempat usha lelaki lain. But, tak boleh dinafikan lelaki itu hensem.
Melihatkan aku yang kusyuk menatap wajahnya, dia tersenyum manis. Aku membalas senyumannya.
" Where are you from? " Soalku, berbahasa inggeris.
Dia memandangku lama lalu tersenyum lagi.
" Saya dari Amerika, tapi menetap di Korea sebab saya kerja di sini. Dan saya nak pergi ke Jepun pun sebab kerja saya. " Jawabnya dalam bahasa Korea.
Alahai Kim Chaerin! Nak mengorat orang tapi kena bidas muka sendiri.
" Ouh. Wah! Fasihnya awak berbahasa korea. " Dia hanya tersenyum.
YOU ARE READING
𒆜 𓊈전정국𓊉 𐪟 MR. JEON'S HOUSEWIFE ⩩
Fanfic[ current status ; complete! ] Jeon Jungkook ft. Kim Chaerin Dia nak babysitter, tapi dapat isteri. ⚠ mengandungi typo dan bahasa yang macam minta penampar online. - ' no copycat zone! ❀ © all right reserved ; @_chaefreude | 211018 - 101219 Extra id...