✦【PART 37】✦

3K 416 158
                                    

Part 37 : Date With Wives

Chapter song : Beautiful by Crush

Double update because I love to🌸

Kalau nak triple update pun boleh je bagitahu. Sebab aku tak tahu kenapa aku rajin sangat.

━━━━━━━━ ✤ ━━━━━━━━

Hari - hari seterusnya selepas Tuan Jeon menerima semula Pakiu sebagai isterinya merupakan hari yang paling bahagia buat semua penghuni rumah itu. Hubungan Chaerin dan Pakiu pula semakin hari semakin rapat membuatkan Tuan Jeon senang hati melihatnya. Anak - anak mereka bertigalah yang paling gembira mendapat dua ratu dalam hidup mereka yang akan sentiasa berada di sisi daddy mereka.

Hujung minggu yang cerah ini membuatkan Tuan Jeon rasa ingin bersiar bersama - sama kedua - dua isterinya bersendirian tanpa anak - anak mereka dan mereka benar - benar setuju untuk pergi.

Tuan Jeon, Pakiu dan Chaerin bersiap untuk keluar. 4 ahli Bombangtan itu mengeluh melihat Tuan Jeon yang sekarang. Rasa geram pula dengan boss merangkap kawan mereka.

Yelah. Mereka berempat sudahlah tidak punya teman wanita, inikan ingin berkahwin dan mempunyai 2 isteri seperti boss mereka atau lebih.

Senyuman lebar yang terukir di bibir Tuan Jeon membuatkan Namjoon menjeling menyampah.

" Bangga sangatlah tu. Boleh show-off bini - bini dia yang lawa tu dekat orang. Aku ni, siapa jelah yang nak. " Dengus Namjoon.

" Kau tahu takpa. Menyampah pula aku tengok dia tu. " Decit Yoongi.

Mereka berempat mengeluh. Tuan Jeon turun dengan isteri - isterinya yang cantik. (Aku rasa kau memang berlagak Jungkook!!!!!!)

" Wuah!!! Mama dengan mommy cantiklah!! " Jungna berteriak.

Pakiu dan Chaerin tersenyum. " Gomawo! Mestilah mommy cabtik, macam Nana jugalah. " Balas Chaerin.
" Korang nak pergi dah ke? " Soal Hoseok.

" A'ah. Jaga anak aku baik - baik weyh. " Pesan Tuan Jeon.

" Yelah!!! Dahlah pergi berambus!!! " Halau Jimin.

Tuan Jeon tersengih nakal. " Korang jeles ke? MUAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA Korang jeles hahahahaah. Padan muka!! Siapa suruh tak handsome macam aku?! Hahahaha. Okaylah bye. Jaga rumah juga. Doa - doakanlah supaya korang dapat anak buah baru muahahahahahahhaa. " Perlian Tuan Jeon makin menambah menyampah mereka terhadapnya.

Kedua - dua isterinya itu hanya mampu menahan ketawa. Nak gelak, kesian.

" EH!!!! BLAHLAH KAU!!! MENYEMAK JE MUKA!! JANGAN BALIK TERUSLAH!!! " Giliran Namjoon pula menghalau.

" Nak pergilah ni. Bye!!! " Mereka bertiga pergi dari situ.

" Dah berambus dah pun. Aku sepak juga Jungkook tu nanti. " Gumam Yoongi.

" Dahlah. Jom tengok movie. " Namjoon mengangkat Jungae lalu didudukkan di atas pahanya.

Mereka bertujuh menonton movie selepas saja daddy, mama dan mommy mereka pergi.

𒆜 𓊈전정국𓊉 𐪟 MR. JEON'S HOUSEWIFE ⩩Where stories live. Discover now