33

1.4K 28 0
                                    

'Jess ik had me gewoon verheugd op een leuke vakantie.' Zegt Liv. 'En ik op een vakantie waar ik Jason zou missen.' Zeg ik. 'Dat doe ik nu ook, maar nu ga ik hem nooit meer zien.' Vervolg ik. Liv slaat een arm om me heen. 'Kom zullen we even het hotel rondkijken.' Zegt Liv. Ik knik en loop samen met Liv onze hotelkamer uit.

We gaan met de lift. Ik druk op knopje 3 en Liv tegelijk op 1. 'Uhm ja.' Zegt Liv een beetje ongemakkelijk. Ik kijk hem glimlachend aan. We gaan naar verdieping 1 en stappen snel de lift uit. Ik kijk de gangen rond. 'Hier zijn alleen hotelkamers.' Zeg ik lachend. 'Kom.' Zeg ik en pak Livs hand vast en sleur hem mee in de lift. Ik druk op 0 en de lift gaat naar beneden. Samen stappen we de lift uit. We komen uit in een gang waar we meteen door naar een grote hal kunnen lopen. Vanuit daar kun je helemaal naar boven kijken naar de rest van het hotel. Even staren Liv en ik met z'n tweeën naar boven. Dan lopen we verder door het hotel.

'Hier gaan we morgenvroeg heen.' Zegt Liv. En wijst naar de kleinschalige sportschool in het hotel. 'Doei ga maar alleen.' Zeg ik lachend. 'Ik sleur je gewoon uit bed.' Zegt Liv lachend. Ik geef hem een plagende stomp. 'Nee.' Zeg ik.
'Wel.'
'Niet.'
'Wel.'
'Niet.'
'Ik ga wel hier heen.' Zeg ik als we bij de zwembaden met sauna en al zijn aangekomen. 'Eerst sporten.' Zegt Liv waarschuwend. Zuchtend kijk ik hem aan. 'Jij bent grappig, ik bepaal zelf wel wat ik doe.' Zeg ik. 

Wanneer we het hele hotel gehad hebben gaan we weer terug naar onze hotelkamer. Mam en Bas hebben net geappt dat ze even naar het strand zijn en wij kunnen doen wat we willen. 'We moeten onze koffers nog uitpakken.' Zeg ik en doe mijn koffer open. 'Wat heb jij allemaal bij man.' Zegt Liv lachend terwijl hij naar mijn koffer kijkt. 'Gewoon alles wat ik nodig heb.' Zeg ik. Ik doe de de grote kast in de kamer open. 'Dit is jouw kant, en deze van mij.' Zeg ik. 'Huh.' Zegt Liv terwijl hij opkijkt van zijn telefoon. 'Laat maar.' Zeg ik. En begin aan het inruimen van de kledingkast.
Even later staat Liv ook op van het bed en begint ook met het inruimen van de kledingkast.

Na nog even niks gedaan te hebben op onze hotelkamer klopt mama op de deur. 'Gaan jullie mee eten?' Vraagt ze vrolijk. 'Ja.' Zeg ik. En samen met Liv lopen we naar de deur.
We gaan naar het restaurant op de begane grond en gaan aan een gereserveerd tafeltje zitten. 'Willen jullie wat drinken?' Vraagt de ober in het Engels aan ons. 'Voor mij een ijsthee.' Zeg ik in mijn bagger Engels terug. Lachend zit Liv naast mij. 'Wat?' Vraag ik lachend. 'An Icetea.' Zegt hij mij lachend na. Ik por hem in zijn zij.
'Niet zo plagen.' Zeg ik lachend.
Even later als we ons drinken hebben zegt Bas: 'proost, op de vakantie!' En we tikken onze glazen tegen elkaar. Voorzichtig kijk ik Liv aan die lachend naar de glazen kijkt wat een lach op mijn gezicht veroorzaakt.

It was destined. // VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu