Egy kedves lány nemrégiben megírta azt, amin én is hosszú ideje gondolkozok: Hogy lesz erőm edzeni fast mellett? Egyszerűen: a testem kénytelen lesz a saját zsírraktárját felhasználni energiaként, tehát lesz bőven energiám. Vagyis az, hogy bőven lesz, nem igaz, mert pontosan annyi lesz, hogy mindenre elég legyen: anyagcsere, mozgás, gondolkozás, légzés és a többi. Nem lesz egy cseppel sem több, mint amennyire szükségem van és kevesebb sem. Már kétszer böjtöltem 7 napig és annyira jól sosem éreztem még magam, mint a fast alatt. Rengeteg energiám volt, imádtam csinálni és szerettem a testem. Két okból nem gondolom, hogy egy "egészséges diéta" lenne nekem való:
-2 hónap múlva ballagok, addigra le kell fogynom.
-Ki kell tisztítani a szervezetem a rengeteg szennytől, ami mostanában belekerült, mint ételből, mint lelki sérelemből.
Tudjátok, mindig mondják, hogy fogadd el önmagad, szeresd magad, szeress másokat, stb. Erről a véleményem az, hogy amíg egészséges határon belül vagyunk, tényleg szeressük magunkat. Ha valakk extrém vékony vagy kövér, az változtasson, mert nem egészséges. Amikor 'nagy' fitnessguruk mondják, hogy ne fogyókúrázzunk, hanem váltsunk életmódot, eddig én is ebben hittem. De kérdem én: Ha valakinek extrém súlyfeleslege van, inkább fogyjon le viszonylag gyorsan és utána alakítson ki egészséges étrendet, vagy váltson életmódot és 3-szor annyi idő alatt fogyjon le? Ezek nem véletlenül 'kúrák'. Ha valaki belekezd egy ketogén diétába, amit én is akartam csinálni, egyből elmegy a kedve az egésztől. Rengeteg zsírt kell ennie, de szinte zöldséget sem ehet a 'magas szénhidráttartalma' miatt. Ezt minden ember tudja tartani 3-4 hónapig, de ha úgy mész oda valakihez, hogy ezt egész életedben csinálni kell, elmegy a kedve az egésztől és neki sem áll. Én opcióm: Fogyj le, aztán alakítsd ki az életmódod.Kérlek írj témákat, amikről írhatnék és érdekel Téged! Jelenleg annyi gondolatom van, hogy könyvet is írhatnék, csak nem tudom mivel kezdjem.
Legyetek erősek!
Anonym Girl💕